ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης: Πολλαπλασιάζει τις δράσεις τουριστικής προβολής
Με σκοπό να εκμεταλλευτεί τις θετικές προβλέψεις που κάνουν λόγο για 17 εκατομμύρια τουρίστες στην Ελλάδα τη φετινή χρονιά, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ), πολλαπλασιάζει τις δράσεις της σε επίπεδο μάρκετινγκ και τουριστικής προβολής.
Ήδη προγραμματίζεται η συμμετοχή της ΕΞΘ σε σημαντικές τουριστικές εκθέσεις, η φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και tour operators και η συνέχιση της προβολής της πόλης μέσα από έντυπα, εκδόσεις, διαδίκτυο, ΜΜΕ κ.α.
Πρώτος στόχος για το 2013 είναι η διατήρηση και αύξηση του αριθμού των τουριστών από τις παραδοσιακές αγορές (Βαλκάνια, Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, Τουρκία, Ισραήλ και Ρωσία) και ακολουθεί η διείσδυση σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, το Ντουμπάι, οι χώρες του Αραβικού Κόλπου, οι ΗΠΑ και η Κίνα.
Επιπλέον τον Ιούνιο η ΕΞΘ ετοιμάζεται να υποδεχθεί Κινέζους δημοσιογράφους για φιλοξενία και γνωριμία με την πόλη, ώστε να προβληθεί ο προορισμός στην αχανή και αναπτυσσόμενη αγορά της «χώρας του δράκου».
Πηγή: www.euro2day.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Παρασκευή 17 Μαΐου 2013