ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Guardian: Η κρίση άλλαξε τον τουρισμό στην Ελλάδα
Αφιέρωμα στη Μύκονο, «το νησί που έκανε διάσημο η Τζάκι Ωνάση» κάνει η βρετανική εφημερίδα Guardian, επισημαίνοντας πως η οικονομική κρίση έκανε τους Έλληνες μαγαζάτορες να αλλάξουν νοοτροπία.
Το δημοσίευμα, αρχίζει με μια πολύ θετική περιγραφή της φυσικής ομορφιάς του κοσμικού νησιού, ενώ στη συνέχεια φιλοξενεί δηλώσεις από επιχειρηματίες της Μυκόνου οι οποίοι αναφέρουν το πως έχει αλλάξει η οικονομική κρίση τον τουρισμό και τις διαφορές που εντοπίζουν.
Στη συνέχεια επιχειρηματίες του νησιού μιλώντας στον Guardian, υποστηρίζουν πως «η κρίση μας έμαθε πως δεν μπορούμε να κοροϊδέψουμε τους πελάτες μας και μας έκανε πιο προσεκτικούς. Ο κόσμος καταλαβαίνει πόσο σημαντικός είναι για την οικονομία μας», ενώ συνεχίζοντας τονίζει πως «τα τελευταία χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο πως η Ελλάδα δεν είναι μόνο το σουβλάκι και ο Ζορμπάς».
Το δημοσίευμα κλείνει με τις δηλώσεις ενός ιδιοκτήτη ταβέρνας, ο οποίος επισημαίνει πως «αυτή τη χρονιά έπρεπε να κάνουμε εμείς τα πάντα, ακόμη και να καθαρίσουμε την παραλία επειδή το κράτος δεν μπορούσε να βοηθήσει. Αλλά στη ζωή τα πάντα αλλάζουν. Η κρίση έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Οι τουρίστες μας άλλαξαν και αλλάξαμε και εμείς».
Πηγή: www.ethnos.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013