ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Τα υδροπλάνα βάζουν... πλώρη
«Τα υδροπλάνα μπορούν να αποτελέσουν ένα ευέλικτο μέσο για τη σταθερή συγκοινωνιακή σύνδεση των νησιών». Την άποψη αυτή εξέφρασε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Πουσσαίος μιλώντας στην ημερίδα που οργάνωσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με θέμα «Νησιωτική Ελλάδα, ιδανικός προορισμός για την ανάπτυξη των υδροπλάνων».
«Στην περίπτωση μικρών και απομονωμένων νησιών η δημιουργία υδατοδρομίων ενδεχομένως να αποτελεί και τη μοναδική αξιόπιστη διέξοδο ιδίως τους χειμερινούς μήνες, καθώς μπορούν να εκτελούν διάφορα είδη πτήσεων από επιβατικές και μεταφορές προϊόντων μέχρι αεροδιακομιδές ασθενών και πτήσεις έρευνας, διάσωσης, πυρόσβεσης ή περιηγητικές», τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων.
Σύμφωνα με τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας Πέτρο Στεφάνου, το κάθε υδροπλάνο προκειμένου να παραγάγει οικονομικά βιώσιμο έργο προϋποθέτει μια δραστηριότητα 1.500 ωρών σε ετήσια βάση, δηλαδή 35 ώρες πτήσεις την εβδομάδα. «Δεδομένης της σχετικά μικρής χωρητικότητας (19 επιβάτες), τα δρομολόγια που πρέπει να επιλεγούν πρέπει να έχουν υψηλές μέσες πληρότητες ανά πτήση, άνω του 70%, με ναύλους που θα προσεγγίζουν περισσότερο τα αεροπορικά τιμολόγια και όχι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», εξήγησε. «Τα υδροπλάνα είναι αεροπορικά μέσα υψηλού λειτουργικού κόστους σε σχέση με τη μεταφορική τους ικανότητα».
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τις πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα, οι οποίες αναμένονται στις αρχές του 2014, ύστερα από τη συνεργασία στην οποία προχώρησαν δύο εταιρείες του κλάδου των αερομεταφορών, η αεροπορική Κ2 Smart Jets με δραστηριότητα στις πτήσεις VIP και η Ελληνικά Υδατοδρόμια. Οι πρώτες πτήσεις θα γίνουν στα νησιά του Ιονίου (Κέρκυρα, Παξούς, Οθωνούς και Ερείκουσα).
Πηγή: www.tanea.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013