Από το Blogger.

Marketing Greece: «Έκλεισε» συνεργασία για έξι χώρες


Τις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων επέλεξε για τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας - Αυστρίας - γερμανόφωνης Ελβετίας και της Ρωσίας - Ουκρανίας, η Marketing Greece, καταλήγοντας στις εξειδικευμένες στον τουριστικό κλάδο Hills Balfour, Wilde & Partner και PRCo, αντίστοιχα. 
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Marketing Greece προχώρησε στις επιλογές ύστερα από διαδικασία την οποία υλοποίησε επιτροπή και περιλάμβανε την αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν, τόσο με βάση συγκεκριμένα κριτήρια στρατηγικής, εξειδίκευση και αρτιότητα της τεχνικής πρότασης, όσο και συγκεκριμένες αναφορές μετρήσιμων αποτελεσμάτων και τιμολογιακής πολιτικής. 
Η μέγιστη ετήσια αμοιβή των εταιρειών δεν θα ξεπερνά τις 100.000 ευρώ, ανά χώρα (στην οποία δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα εισιτηρίων και φιλοξενιών δημοσιογράφων που θα καλυφθούν από τη Marketing Greece, κυρίως μέσω χορηγιών), ενώ μόνο για το 2014, η συγκεκριμένη επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει συνολική διαφημιστική αξία στις συγκεκριμένες αγορές της τάξης των 32 εκατ. ευρώ.
Για τις αγορές Γαλλίας - Βελγίου - γαλλόφωνης Ελβετίας και ΗΠΑ, οι προσφορές που υποβλήθηκαν, δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές και η έρευνα αγοράς θα συνεχισθεί.
Η Marketing Greece ολοκλήρωσε παράλληλα τη διαδικασία ανάθεσης έργου για την ανάπτυξη του ιστότοπου Discovergreece.com, επιλέγοντας μεταξύ οκτώ ελληνικών και διεθνών εταιρειών, την Converge του ομίλου PRC. 
H μη κερδοσκοπική εταιρεία Marketing Greece, με βασικούς μετόχους το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας, στοχεύει στην προβολή του ελληνικού τουρισμού.   

Πηγή: www.tovima.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 30 Ιουλίου 2013