Από το Blogger.








.

Το Βερολίνο είναι σέξι!

Με σλόγκαν τη φράση “Το Βερολίνο είναι φτωχό, αλλά σέξι”, η γερμανική πρωτεύουσα συνεχίζει να γνωρίζει μεγάλη άνθηση στον τουρισμό, παρά την οικονομική κρίση. Οι βασικοί λόγοι είναι το χαμηλό κόστος τόσο αεροπορικής μετάβασης όσο και της διαμονής.
Η πόλη γνώρισε το 2008, για πέμπτη συνεχόμενη φορά, αριθμό-ρεκόρ επισκεπτών (7,9 εκ.), δηλαδή αύξηση 4,2% σε σχέση με το 2007. Η αύξηση του αριθμού των τουριστών είναι εντυπωσιακή, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι στις αρχές της δεκαετίας του '90, μετά την πτώση του Τείχους, οι επισκέπτες ανέρχονταν σε περίπου τρία εκατομμύρια, η πλειοψηφία των οποίων ήταν Γερμανοί που ήθελαν να ανακαλύψουν ξανά την πόλη.
Μέσα σε αυτή τη διεθνή κρίση, το Βερολίνο απολαμβάνει τη φήμη μιας από τις φθηνότερες πρωτεύουσες της Ευρώπης. Πιο συγκεκριμένα η σχέση ποιότητας-τιμής, είναι αρκετά καλή, όταν ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων μπορεί να κοστίζει λιγότερα από 150 ευρώ, όταν στο Παρίσι ή το Λονδίνο η τιμή σε αντίστοιχες μονάδες μπορεί να είναι σχεδόν διπλάσια.
Ένα άλλο πολύ σημαντικό πλεονέκτημα του Βερολίνου, είναι ότι μετά το Λονδίνο, αποτελεί το δεύτερο κόμβο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (low cost), με αποτέλεσμα σχεδόν οι μισοί τουρίστες που φτάνουν στην πόλη, να χρησιμοποιούν τις εταιρείες αυτές.
Η εγκατάσταση της Ryanair και της Easyjet, το 2003 και 2004 αντίστοιχα, έδωσε μεγάλη ώθηση στον τουρισμό της πόλης και ο αριθμός των αλλοδαπών τουριστών (Βρετανοί, Ιταλοί, Ολλανδοί, Γάλλοι), έχει αυξηθεί εντυπωσιακά.
Τέλος η πόλη του Βερολίνου φιλοξενεί κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό διεθνών συνεδρίων και εκθέσεων. Είναι χαρακτηριστικό ότι η οργάνωση διεθνών εκδηλώσεων το 2008, έφερε στην πόλη περισσότερους από 2.000.000 επισκέπτες.

Πηγή: www.kathimerini.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος – Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009