ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Αλλάζει ο χάρτης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
Αύξηση σημειώνει το τελευταίο διάστημα ο αριθμός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που προσφέρονται προς πώληση στην Ελλάδα. Η αυξημένη προσφορά, που αφορά κυρίως επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, συνδέεται ως ένα βαθμό με την κρίση η οποία αναμένεται ότι θα πλήξει ακόμα περισσότερο τη φετινή τουριστική περίοδο.
Μία απλή έρευνα στο διαδίκτυο μπορεί να επιβεβαιώσει την υπερπροσφορά που υπάρχει σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν υποψήφιους αγοραστές. Ωστόσο, εκπρόσωποι από την τουριστική αγορά επισημαίνουν ότι παρόλο που παρατηρείται αυξημένη διάθεση για πώληση, δεν υπάρχει το απαιτούμενο αγοραστικό ενδιαφέρον. Στην πλειοψηφία τους τα προς πώληση ξενοδοχεία αυτή την περίοδο δεν βρίσκονται σε καλή κατάσταση και αντιμετωπίζουν πρόβλημα βιωσιμότητας, ενώ πολλά προσφέρονται σε υψηλές τιμές.
Σε γενικές γραμμές, οι τιμές διαμορφώνονται σήμερα κυρίως με βάση το σκεπτικό του κάθε ιδιοκτήτη να καλύψει τις όποιες οικονομικές του υποχρεώσεις και να βγάλει ένα κέρδος από την πώληση της μονάδας. Και αυτό επειδή δεν έχει γίνει ακόμη αισθητή η πίεση των επιπτώσεων της κρίσης, που αναμένεται να εκδηλωθεί από το καλοκαίρι. Υπάρχει και η κατηγορία των ιδιοκτητών που ανεβάζουν προς πώληση τη μονάδα τους, απλά και μόνο για να δουν πόσο “πιάνει” στην αγορά η επιχείρηση τους, χωρίς να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον αναζήτησης αγοραστή.
Πηγή: www.imerisia.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 28 Απριλίου 2009
