ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

Τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό, για το έτος 2009, παρουσίασε στο Μέγαρο Μουσικής ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Κώστας Μαρκόπουλος σε ειδική εκδήλωση, στη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας που θα ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου. Την υλοποίηση της καμπάνιας, πραγματοποίησε η Κοινοπραξία των διαφημιστικών εταιρειών ASHLEY & HOLMES και Karamella, όπως δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός, επεκτείνοντας έτσι τη συνεργασία που πέρυσι είχε ξεκινήσει.
Στη νέα καμπάνια διατηρήθηκε το λογότυπο "Greece The True Εxperience" αλλά και οι εννέα θεματικοί άξονες που προσδιόριζαν το ελληνικό τουριστικό προϊόν, ωστόσο αυτό εμπλουτίστηκε με το νέο σήμα "Greece 5000 Years Old" που αυτό θα συνοδεύεται με το μήνυμα "Α Masterpiece you Can Afford". Ένα μήνυμα που τονίζει ότι η Ελλάδα είναι ένα αριστούργημα και μια χώρα προσιτή σε όλο τον κόσμο για να τη ζήσει και να την απολαύσει ο κάθε επισκέπτης.
Επίσης, στην ομιλία του ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης τόνισε ότι πρόκειται για μια δομημένη καμπάνια στην οποία ο θεατής βλέπει, ακούει και αισθάνεται Ελλάδα.
Το φωτογραφικό υλικό αφορά ειδυλλιακές εικόνες της χώρας, οι οποίες εντάσσονται στις θεματικές ενότητες: Ήλιος και Θάλασσα, Πολιτιστικός Τουρισμός, Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Γαστρονομία, Συνεδριακός Τουρισμός και Τουρισμός Πόλεων.
Τέλος, να τονιστεί ότι το διαδίκτυο θα αποτελέσει και πεδίο έντονης προβολής της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας μας, με τον υπουργό να τονίζει ότι η παρουσία της Ελλάδας στους ιστοτόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τετάρτη 29 Απριλίου 2009



