ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ














Από το Blogger.








Πρόταση του Nικολά Σαρκοζί για ανάδειξη του Παρισιού στην πρώτη αειφόρο πόλη του κόσμου
Ο Nικολά Σαρκοζί πρότεινε την αναδιάρθρωση του Παρισιού με σκοπό την ανάδειξη του στην πρώτη αειφόρο πόλη του πλανήτη, σύμφωνα ρεπορτάζ στο φύλλο του Σαββάτου της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ.
Το 2008, με τη συμμετοχή των κρατικών, δημοτικών και τοπικών φορέων, μίας επιτροπής 23 εμπειρογνωμόνων και συντονιστή τον υπουργού Πολιτισμού ξεκίνησαν οι συζητήσεις με διεθνείς εμπειρογνώμονες της αρχιτεκτονικής, της γεωγραφίας και του αστικού σχεδιασμού. Κατόπιν ανατέθηκαν σε κάποιους από αυτούς η εκπόνηση μελετών, των οποίων τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν δημόσια. Ο στόχος είναι να μεταμορφωθεί το Παρίσι με περισσότερο πράσινο και μεγαλύτερο σεβασμό στη μητέρα φύση, αλλά και να δοθεί τέλος στην απομόνωση των προαστίων της πρωτεύουσας, που επιτρέπει να ανθούν τα φαινόμενα οργής, όπως των νεαρών μεταναστών το 2005.
Oι προτάσεις είναι πράγματι τολμηρές, με τολμηρότερη ίσως αυτή του διακεκριμένου αρχιτέκτονα Kριστιάν ντε Πορτσαμπάρκ, που προτείνει την κατάργηση των σιδηροδρομικών σταθμών Gare du Nord και Gare de l’ Est και την αντικατάσταση τους με ένα τεράστιο σταθμό τρένου ακριβώς έξω από το κέντρο της πόλης. O σταθμός θα ενώνει τις γραμμές Eurostar προς το Λονδίνο και τις Bρυξέλλες, αλλά και το τοπικό τρένο που θα λειτουργεί σε υπερυψωμένες γραμμές και περιφερειακά της πρωτεύουσας.
Ένα άλλο πολύ τολμηρό σχέδιο, είναι του αρχιτέκτονα του London School of Economics, Pίτσαρντ Pότζερς, ο οποίος προτείνει υπόγειες γραμμές τρένου και τη μετατροπή των υφιστάμενων γραμμών σε τεράστια πάρκα που θα ενώνουν τις φτωχές και μεσοαστικές γειτονιές της πόλης.
Για το πολύ κρίσιμο βέβαια θέμα της χρηματοδότησης αυτών των μεγαλεπήβολων σχεδίων, δεν υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη.
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τετάρτη 1 Απριλίου 2009