ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Πανόραμα Κρητικών Προϊόντων, Τουρισμού & Πολιτισμoύ
Το Πανόραμα Κρητικών Προϊόντων, Τουρισμού και Πολιτισμού θα πραγματοποιηθεί 14 – 17 Μαΐου στο στάδιο του TAE KWON DO στο Φάληρο, σε μια προσπάθεια να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα κρητικά προϊόντα, να προβληθούν οι πολιτιστικές αξίες της Κρήτης και ν’ αυξηθεί η επισκεψιμότητα τουριστών από όλη την Ελλάδα ώστε να τονωθεί η τοπική αγορά.
Κύρια επιδίωξη της Περιφέρειας Κρήτης και των τεσσάρων Επιμελητηρίων του νησιού είναι τα παρακάτω:
1. Να προβάλλουν την κρητική διατροφή και τις ευεργετικές της επιδράσεις στην υγεία.
2. Να προκαλέσουν το ενδιαφέρον στρατηγικών επιχειρηματικών εταίρων, όπως Super Market και αλυσίδες εστίασης ώστε να γνωρίσουν τα Κρητικά προϊόντα και να αναλάβουν τη διακίνηση τους.
3. Να προσελκύσουν Έλληνες τουρίστες για τη ερχόμενη θερινή περίοδο προβάλλοντας τις υψηλές παρεχόμενες υπηρεσίες.
4. Να αναδείξουν την Κρήτη ως προορισμό τεσσάρων εποχών.
5. Να προωθήσουν τις ήπιες μορφές τουρισμού, τα αγροτουριστικά καταλύματα και τους θεματικούς προορισμούς που προσφέρει η Κρήτη.
6. Να προβάλουν το Κρητικό πολιτισμό.
Το Πανόραμα Κρητικών Προϊόντων, Τουρισμού και Πολιτισμού περιλαμβάνει την ταυτόχρονη διοργάνωση τριών ειδικών εκθέσεων, καθώς και μια πλειάδα παράλληλων εκδηλώσεων και δράσεων.
1. Εμπορική Θεματική Έκθεση Κρητικών προϊόντων (τρόφιμα -ποτά) "Πανόραμα κρητικών Προϊόντων". Λάδι (ελαιοκομικά), Κρασί και αποστάγματα, Γαλακτοκομικά, Κηπευτικά, Λουλούδια, Αρτοποιεία, Αρωματικά φυτά, αιθέρια έλαια -προϊόντα λαδιού, Βιολογικά προϊόντα.
2. Θεματική Έκθεση Κρητικού Τουρισμού "Πάμε Κρήτη": Θεματικός τουρισμός και Καταλύματα, Τουρισμός Τεσσάρων Εποχών, φυσιολατρικός τουρισμός, Αγροτουρισμός, Θρησκευτικός τουρισμός, Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, Μαζικός τουρισμός (ξενοδοχεία), Τουριστικοί πράκτορες, Ναυτιλιακές εταιρείες, Αεροπορικές εταιρείες.
3. Θεματική Έκθεση Κρητικού Πολιτισμού και Ιστορίας: "Κρητών Έπος": Λαϊκοί καλλιτέχνες, Μουσικοί καλλιτέχνες, Χειροτεχνήματα (Λαϊκή τέχνη), Τοπική παράδοση, Μουσεία Κρήτης, Κρητικά Βιβλία, DVD, CD.
Για περισσότερες πληροφορίες: www.kriti09.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τρίτη 12 Μαΐου 2009
