ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Βέτο στο μονοπώλιο της Ολυμπιακής σε 34 αεροδρόμια
Με ακύρωση απειλούνται άμεσα οι πράξεις της προηγούμενης κυβέρνησης και της ΥΠΑ (Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας) που επέτρεψαν τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Ολυμπιακή (Olympic handling) να συνεχίσει την παροχή υπηρεσιών εδάφους σε 34 αεροδρόμια της χώρας.
Στην ιδιαίτερα φορτισμένη αυτή περίοδο η Ολυμπιακή κινδυνεύει να χάσει άλλο ένα πεδίο δράσης, καθώς δικαστική εισήγηση προς το Συμβούλιο της Επικρατείας ζητεί να γίνουν δεκτές προσφυγές που υπέβαλαν δύο εταιρείες διαμαρτυρόμενες ότι ο αποκλεισμός τους από την όλη διαδικασία ισοδυναμεί με παραχώρηση αποκλειστικού προνομίου στην Olympic handling.
Ήδη έχει παραπεμφθεί στην Ολομέλεια ΣτΕ για να κριθεί εάν είναι αντισυνταγματικός ο ν. 3492/06 που έδωσε παράταση στο αποκλειστικό προνόμιο της Ολυμπιακής, γιατί οδηγεί σε περιορισμό της επιχειρηματικής ελευθερίας και του ανταγωνισμού, αφού ο αποκλεισμός είναι το επαχθέστερο μέτρο.
Στο ΣτΕ προσέφυγαν οι εταιρείες «Σουίσπορτ ΑΕ» και «Γκολντ αιρ ΑΕ» διαμαρτυρόμενες γιατί παρατάθηκε για δεύτερη φορά το αποκλειστικό δικαίωμα της Ολυμπιακής και παράλληλα αποκλείστηκαν και οι δύο από την παροχή επίγειων υπηρεσιών, αν και υπέβαλαν σχετικό αίτημα.
Ο σύμβουλος Επικρατείας Ηρ. Τσακόπουλος πρόκειται να εισηγηθεί μεθαύριο στο Δ’ τμήμα ΣτΕ να γίνει δεκτή η προσφυγή των εταιρειών, σημειώνοντας ότι δεν φαίνεται νόμιμος ο αποκλεισμός τους από τα 34 αεροδρόμια.
Παράλληλα η δικαστική εισήγηση προτείνει με επιφυλάξεις να γίνει δεκτή η προσφυγή των δύο εταιρειών και κατά του κανονισμού 31 αεροδρομίων, που προβλέπει ότι ο πάροχος των υπηρεσιών εδάφους θα πρέπει να είναι ο ίδιος φορέας (έπειτα από παρατάσεις συνεχίζει να είναι η Olympic Air).
Κατά την εισήγηση ο περιορισμός των παρόχων σε ένα μόνο φορέα δεν είναι νόμιμος, δεν αρκεί η αιτιολογία που έδωσε η ΥΠΑ ότι πρόκειται για μικρότερα αεροδρόμια όπου ο αριθμός των επιβατών δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος και η σχετική διάταξη δεν είναι νόμιμη και πρέπει να ακυρωθεί.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα αεροδρόμια Ακτίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Αστυπάλαιας, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Καβάλας, Καλαμάτας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κάσου, Καστελόριζου, Καστοριάς, Κεφαλλονιάς, Κοζάνης, Κυθήρων, Λέρου, Λήμνου, Μήλου, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Νάξου, Ν. Αγχιάλου, Πάρου, Σάμου, Σαντορίνης, Σητείας, Σκιάθου, Σκύρου, Σύρου και Χίου.
Παράλληλα προτείνεται να γίνουν δεκτές οι προσφυγές των εταιρειών επειδή ανακλήθηκε και ο διαγωνισμός που προκηρύχθηκε για τα αεροδρόμια Κω, Χανίων και Ζακύνθου.
(Πηγή: www.ethnos.gr)
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009