ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
«Ομαδοποιήσεις» των 34 αεροδρομίων για τους διαγωνισμούς επίγειας εξυπηρέτησης
Στη μερική ομαδοποίηση αεροδρομίων για την προκήρυξη των διαγωνισμών ανάθεσης του έργου επίγειας εξυπηρέτησης των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας προσανατολίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Παρά το γεγονός ότι οι αρχικές εξαγγελίες της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων έκαναν λόγο για ανάθεση του κάθε αεροδρομίου χωριστά, τα αιτήματα τόσο των ενδιαφερόμενων εταιρειών όσο και των εμπλεκόμενων φορέων που συμμετέχουν στη δημόσια διαβούλευση οδηγούν την ΥΠΑ στη μερική ομαδοποίηση των αεροδρομίων. Σημειώνεται ότι η προκήρυξη του διαγωνισμού που ακυρώθηκε προέβλεπε ομαδοποίηση των αερολιμένων. Έντονη αντίδραση στη μεμονωμένη ανάθεση αερολιμένων είχε εκφράσει και ο επικεφαλής της Olympic Air, Ανδρ. Βγενόπουλος, ο οποίος είχε ζητήσει μάλιστα να απαλλαγεί από την υποχρέωση συμμετοχής στο διαγωνισμό σε περίπτωση που δεν προβλεπόταν ομαδοποίηση.
Η πρόταση της ΥΠΑ προβλέπει την προκήρυξη πέντε διαφορετικών διαγωνισμών, όπου οι τρεις θα αφορούν ξεχωριστά τα αεροδρόμια της Κω, των Χανίων και της Ζακύνθου στα οποία θα δραστηριοποιηθούν δύο handler στο καθένα, και οι υπόλοιποι δύο διαγωνισμοί, στα 31 αεροδρόμια τα οποία έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες των 15 και 16 αεροδρομίων αντίστοιχα, όπου προβλέπεται ένας μόνο φορέας επίγειας εξυπηρέτησης. Η πρώτη ομάδα των 16 θα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Σαντορίνης, Μυκόνου, Κεφαλλονιάς, Αλεξανδρούπολης, Ακτίου, Ιωαννίνων, Πάρου, Αράξου, Μήλου, Κυθήρων, Αστυπάλαιας, Νάξου, Καστελόριζου, Σύρου, Καστοριάς και Κοζάνης και η δεύτερη των 15, τα αεροδρόμια Μυτιλήνης, Σάμου, Χίου, Καβάλας, Καρπάθου, Λήμνου, Σκιάθου, Σητείας, Κάσου, Λέρου, Καλαμάτας, Καλύμνου, Ικαρίας, Σκύρου και Αγχιάλου. Μεταξύ των εταιρειών που αναμένεται να εκδηλώσουν ενδιαφέρον είναι εκτός από την Olympic Air (που διατηρεί την υποχρέωση συμμετοχής σε όλους τους διαγωνισμούς), η Swissport και η Goldair που ήδη δραστηριοποιούνται στα πέντε μεγάλα αεροδρόμια της χώρας.
Όσον αφορά τα κριτήρια επιλογής, για τα τρία αεροδρόμια που προτείνονται δύο φορείς επίγειας εξυπηρέτησης, είναι ποιοτικά, ενώ για τα ομαδοποιημένα αεροδρόμια ορίζονται πέραν των ποιοτικών και το κριτήριο τιμολογιακής πολιτικής. Η βαρύτητα είναι 70% για τα ποιοτικά κριτήρια και 30% για την τιμολογιακή πολιτική ανά αεροδρόμιο σε κάθε ομάδα.
(Πηγή: www.kathimerini.gr)
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009