ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Προϋποθέσεις επιτυχίας "Many stories, one heart"...
Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης, παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το νέο λογότυπο (logo) της πόλης, μια πολύχρωμη καρδιά από ψηφίδες, μαζί με το σλόγκαν "many stories, one heart"...
Ο στόχος, σε δύο χρόνια όσοι βλέπουν αυτό το σήμα να σκέφτονται αυτομάτως τη Θεσσαλονίκη, για να επιτευχθεί είναι απαραίτητο να ισχύσουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Η χρησιμοποίηση του σήματος τόσο στις διαύλους που οδηγούν στη Θεσσαλονίκη (αεροδρόμιο, σιδηροδρομικό σταθμό, λιμάνι, οδικές είσοδοι), όσο και στη σήμανση της ίδιας της πόλης (ταξί, αστικά λεωφορεία).
- Το νόημα του σήματος, ότι δηλαδή στη Θεσσαλονίκη περνάμε καλά, αλλά και ότι στην πόλη υπάρχει ποικιλία από φυλές, κουλτούρες, ιστορικά μνημεία, εικόνες, γαστρονομία κ.λπ., να «περάσει» σε κάθε επιλεγμένη ενέργεια εξωστρέφειας, όπως είναι οι εκθέσεις, οι εκδόσεις και κυρίως το διαδίκτυο και τα social media.
- Να αξιοποιηθεί το brand name προσαρμοσμένο είτε υπάρχει δράση για το θρησκευτικό τουρισμό, είτε για τη Γη των Μακεδόνων, είτε για τη γαστρονομία, είτε για οποιαδήποτε άλλη μορφή τουρισμού.
- Να υιοθετηθεί από τους φορείς και τους πολίτες της πόλης, ώστε να το νιώσουν ως κάτι δικό τους και να μην παραμείνει άγνωστο ή παντελώς αδιάφορο.
Πηγή: www.agelioforos.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

