Από το Blogger.








.

Προϋποθέσεις επιτυχίας "Many stories, one heart"...


Ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης, παρουσίασε πριν από λίγες μέρες  το νέο λογότυπο (logo) της πόλης, μια πολύχρωμη καρδιά από ψηφίδες, μαζί με το σλόγκαν "many stories, one heart"... 
Ο στόχος, σε δύο χρόνια όσοι βλέπουν αυτό το σήμα να σκέφτονται αυτομάτως τη Θεσσαλονίκη, για να επιτευχθεί είναι απαραίτητο να ισχύσουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

- Η χρησιμοποίηση του σήματος τόσο στις διαύλους που οδηγούν στη Θεσσαλονίκη (αεροδρόμιο, σιδηροδρομικό σταθμό, λιμάνι, οδικές είσοδοι), όσο και στη σήμανση της ίδιας της πόλης (ταξί, αστικά λεωφορεία).

- Το νόημα του σήματος, ότι δηλαδή στη Θεσσαλονίκη περνάμε καλά, αλλά και ότι στην πόλη υπάρχει ποικιλία από φυλές, κουλτούρες, ιστορικά μνημεία, εικόνες, γαστρονομία κ.λπ., να «περάσει» σε κάθε επιλεγμένη ενέργεια εξωστρέφειας, όπως είναι οι εκθέσεις, οι εκδόσεις και κυρίως το διαδίκτυο και τα social media. 

- Να αξιοποιηθεί το brand name προσαρμοσμένο είτε υπάρχει δράση για το θρησκευτικό τουρισμό, είτε για τη Γη των Μακεδόνων, είτε για τη γαστρονομία, είτε για οποιαδήποτε άλλη μορφή τουρισμού. 

- Να υιοθετηθεί από τους φορείς και τους πολίτες της πόλης, ώστε να το νιώσουν ως κάτι δικό τους και να μην παραμείνει άγνωστο ή παντελώς αδιάφορο. 

Πηγή: www.agelioforos.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012