Από το Blogger.








.

Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά


Η τουριστική επιτροπή, που για πρώτη φορά δημιουργήθηκε από το Δήμο Σκοπέλου, αποτελούμενη από επαγγελματίες και επιστήμονες του νησιού, εργάστηκε με επιμονή και ανιδιοτέλεια για τη χάραξη της νέας τουριστικής πολιτικής, βασιζόμενη στους εξής άξονες:

1. Εκπτωτικό πρόγραμμα Πάμε Σκόπελο 2012
Το εκπτωτικό πρόγραμμα εξασφαλίζει στους επισκέπτες σημαντικές εκπτώσεις σε όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που μπορούν να μειώσουν σημαντικά το κόστος διακοπών. Τα ξενοδοχεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και μηχανάκια προσφέρουν κατά τη διάρκεια των μηνών Μαΐου – Ιουνίου – Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου έκπτωση 30% επί της συναλλαγής. 

2. Επιλογή καινούργιου λογότυπου και σλόγκαν
Το σλόγκαν «Σκόπελος: Ελλάδα με την πρώτη ματιά» ή «Skopelos: Greece at first sight» επιλέχθηκε ανάμεσα σε πολλές αξιόλογες προτάσεις, αφού κρίθηκε περιεκτικό, επικοινωνιακό τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. 

3. Σουπλά για τα ελληνικά εστιατόρια της Γερμανίας
Έχει ανατεθεί σε ντόπιους καλλιτέχνες ο σχεδιασμός ενός σουπλά, που θα διακοσμεί τα τραπέζια εκατό περίπου ελληνικών εστιατορίων στις μεγαλύτερες πόλεις της Γερμανίας. Το σουπλά περιλαμβάνει μία προσφορά για κάθε καλό πελάτη που θα υποδείξει κάθε συνεργαζόμενο εστιατόριο προς την τουριστική επιτροπή. Όλοι οι προτεινόμενοι πελάτες θα εξασφαλίζουν δωρεάν διαμονή στη Σκόπελο, κατά τους μήνες Μάιο και Σεπτέμβριο για πέντε διανυκτερεύσεις.  

4. Τουριστική προβολή εντός και εκτός συνόρων
Φέτος σχεδιάστηκαν και τυπώθηκαν επτά νέα καλαίσθητα θεματικά έντυπα για την τουριστική προβολή της Σκοπέλου. Τυπώθηκαν στα ελληνικά, στα αγγλικά και αυτήν τη στιγμή τυπώνονται και στα ρώσικα, για τις εξής θεματικές ενότητες: Γενικές Πληροφορίες και Πρόσβαση / Ψυχαγωγία και Αναψυχή / Χλωρίδα και Πανίδα / Οικισμοί / Παραδόσεις και Πολιτιστικές Εκδηλώσεις / Φυσική Ομορφιά / Τοπικά Προϊόντα και Γαστρονομία.

Πηγή: www.skopelos.gov.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012