ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ














Από το Blogger.








«Μαγεύει» το τρενάκι του Πηλίου... από 16 Ιουλίου
Το αδιαχώρητο δημιουργείται στο τρενάκι του Πηλίου που διαγράφει μια μαγευτική διαδρομή στο βουνό των Κενταύρων από τα Άνω Λεχώνια ως τις Μηλιές. Προς το παρόν τα δρομολόγια γίνονται μόνο τα Σαββατοκύριακα, η μεγάλη ζήτηση ωστόσο από Έλληνες και ξένους τουρίστες οδηγεί τους υπευθύνους του ΟΣΕ στο να τα κάνουν καθημερινά από τις 16 Ιουλίου.
Οι επιβάτες του θρυλικού «μουντζούρη» απολαμβάνουν την ονειρική θέα από την κορυφή του βουνού μέχρι τη θάλασσα, πάνω στις ράγες της μοναδικής στην Ευρώπη ευθύγραμμης και καμπύλης σιδηροτροχιάς με έξι πέτρινες γέφυρες και μία μεταλλική.
Η διαδρομή στη γραμμή, μήκους 15 χλμ, διαρκεί 90 λεπτά, μέχρι τις Μηλιές, με μια 15λεπτη στάση στην Άνω Γατζέα και η μέγιστη ταχύτητα του τρένου είναι 20 - 25 χιλιόμετρα την ώρα. Οι τουρίστες επιβιβάζονται είτε σε ατμάμαξες του 1903 και του 1912, με ξύλινα βαγόνια και εξώστες, είτε σε δύο καινούργιες ντηζελάμαξες που αποκτήθηκαν από τον ΟΣΕ το 2000.
Το εισιτήριο κοστίζει 18 ευρώ για τους ενήλικες μετ' επιστροφής, 10 ευρώ η απλή μετάβαση, ενώ χαμηλότερες είναι οι τιμές για τα παιδιά. Η διαδρομή κάνει στάση τριών ωρών στις Μηλιές. Η αναχώρηση από τα Άνω Λεχώνια είναι στις 10 το πρωί και η επιστροφή στις 16.30.
Ο ιστορικός σιδηρόδρομος από το Βόλο στις Μηλιές κατασκευάστηκε σε δύο στάδια από το 1894 ως το 1903 και συνέδεε το εμπορικό και βιομηχανικό κέντρο του Βόλου με την εύφορη και πλούσια περιοχή του δυτικού Πηλίου. Μέχρι τη δεκαετία του 1950 εξυπηρετούσε τις ανάγκες της πόλης και την αστική συγκοινωνία και για 80 χρόνια υπήρξε σημείο αναφοράς για ολόκληρη τη Θεσσαλία. Το 1971 τα δρομολόγια καταργήθηκαν και το 1996 ο «μουντζούρης» μπήκε και πάλι σε λειτουργία.
Πηγή: www.ethnos.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012