Από το Blogger.








.

Η εταιρεία Marketing Greece αναλαμβάνει την προβολή της χώρας ως τουριστικός προορισμός



Την πολυαναμενόμενη σύσταση και λειτουργία της εταιρείας Marketing Greece, η οποία θα αναλάβει την προβολή της χώρας ως τουριστικός προορισμός, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Ανδρέας Ανδρεάδης στην ομιλία του κατά τη διάρκεια του Ελληνορωσικού Τουριστικού Φόρουμ με τίτλο "Χαρτογραφώντας το μέλλον".
Σκοπός της εταιρείας είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, αλλά και στο εσωτερικό.
H Marketing Greece, η ίδρυση της οποίας έχει εγκριθεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, θα είναι σύμπραξη ιδιωτικού (ΣΕΤΕ) και δημόσιου τομέα με ποσοστά 70% και 30% αντίστοιχα. 
Στις άμεσες προτεραιότητες της καινούργιας εταιρείας είναι:

1. Να δημιουργηθεί ένα world class website, αρχικά σε έξι γλώσσες. Προς το παρόν εκκρεμεί αν θα συνεχίσει το visitgreece.gr, το επίσημο site του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), καθώς δεν είναι διαθέσιμο το visitgreece.com. Γι' αυτό εξετάζονται τα ingreece.gr και ingreece.com που είναι διαθέσιμα. 

2. Να ανοίξουν πέντε γραφεία, στις βασικές αγορές, τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της εταιρείας, σε Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ρωσία, ενώ θα ακολουθήσουν άλλα πέντε στη συνέχεια στην Κίνα, στην Ιταλία, στις Κάτω Χώρες (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο), στην Τουρκία και στη Σκανδιναβία (Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία και Δανία).

Για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της Marketing Greece ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 6 εκατ. ευρώ, στα οποία το Δημόσιο θα συμβάλει με 2 εκατ. ευρώ, ενώ τα 4 εκατ. ευρώ θα αντληθούν από το ΣΕΤΕ.  
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας θα είναι εννεαμελές, ο πρόεδρος θα ορίζεται από το ελληνικό Δημόσιο και ο διευθύνων σύμβουλος από το ΣΕΤΕ.

Πηγές: www.sete.gr, www.tovima.gr, www.tanea.gr, www.imerisia.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος – Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012