Από το Blogger.








.

Οι «10 εμπειρίες» στην Πελοπόννησο



Τον επαναπροσδιορισμό του "brand name" της Πελοποννήσου ως τουριστικός προορισμός και τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί την προσεχή 10ετία, παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Κυρίαρχο ρόλο στη δημιουργία ταυτότητας του προορισμού Πελοπόννησος θα αποτελέσουν οι «10 εμπειρίες», δράσεις με συγκεκριμένα προϊόντα, μέσα από τη σύνθεση των οποίων θα προσεγγιστούν νέες αγορές που θα τροφοδοτούν με τουρίστες την περιφέρεια όλο το χρόνο. Οι 10 εμπειρίες είναι:

1. Γεύσεις με ιστορία
2. Συναρπαστικές διαδρομές
3. Ανεκτίμητη κληρονομιά
4. Γη των μύθων
5. Φύση και δραστηριότητες
6. Ευεξία και πολυτέλεια
7. Μυθικές παραλίες
8. Βουνά για κάθε εποχή
9. Οικογενειακό ταξίδι
10. Ρομαντικός προορισμός

Βραχυπρόθεσμος στόχος της περιφέρειας δεν είναι μόνο η άνοδος του αριθμού των τουριστών, αλλά και η προσέγγιση επισκεπτών υψηλότερου εισοδήματος. Όπως αναφέρεται στο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Πελοπόννησο, η τουριστική σεζόν πρόκειται να διευρυνθεί σε βάθος τριετίας στους επτά μήνες, ενώ σταδιακά θα επιτευχθεί ο στόχος του 12μηνου τουρισμού...

Πηγή: www.express.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013