ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
«Επενδύστε στα μικρά ξενοδοχεία»
«Η Ελλάδα είναι γεμάτη από όμορφα μικρά ξενοδοχεία. Μπορεί να αξιοποιήσει τη φυσική ομορφιά και το εντυπωσιακό σκηνικό που πάρα πολλά από τα ξενοδοχεία έχουν, χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Small Luxury Hotels of the World™ (SLH) Πολ Κερ, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα με αφορμή την ετήσια συνάντηση της HotelBrain στις 9 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της έκθεσης HORECA.
H HotelBrain είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία που εξειδικεύεται στη διαχείριση (management) και ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων καθώς και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, η οποία διαχειρίζεται 64 ξενοδοχεία σε 22 προορισμούς στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 23 είναι μέλη των Small Luxury Hotels.
H HotelBrain είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία που εξειδικεύεται στη διαχείριση (management) και ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων καθώς και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, η οποία διαχειρίζεται 64 ξενοδοχεία σε 22 προορισμούς στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 23 είναι μέλη των Small Luxury Hotels.
«Έχουμε 43 ξενοδοχεία στην Ελλάδα και έχουμε φθάσει σε κορεσμό σε πολλές περιοχές, συμπεριλαμβανομένων της Σαντορίνης, της Μυκόνου και της Κρήτης. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το χαρτοφυλάκιό μας στην Ελλάδα, καθώς τα ξενοδοχεία μας προσφέρουν πραγματικά μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες» λέει ο κ. Κερ. Για εκείνον «η βιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί στην εποχή και να συνειδητοποιήσει ποια είναι η ζήτηση των πελατών της: ευελιξία για να απολαύσουν τις διακοπές τους με τους δικούς τους όρους. Ένα ξενοδοχείο που μπορεί να φιλοξενήσει έναν επισκέπτη με τους δικούς του όρους, θα είναι πολύ πιο επιτυχημένο. Με λίγα λόγια, ένα ξενοδοχείο πρέπει να καθοδηγείται από τον πελάτη αντί το προϊόν». Άλλωστε η πολυτέλεια «έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια. Κάποτε ήταν οι μαρμάρινες μπανιέρες και τα σεντόνια 600 κόμπων» σχολιάζει. «Σήμερα αυτές οι πολυτέλειες είναι δεδομένες». Αυτό που ξεχωρίζει ένα ξενοδοχείο από ένα άλλο είναι η εμπειρία πολυτέλειας που ο ταξιδιώτης λαμβάνει «μόνο επειδή επιλέγει το συγκεκριμένο ξενοδοχείο». Γι' αυτό και εκείνος όταν επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο εστιάζει στην «τοπική εμπειρία», στο «τι μπορώ να ζήσω εκεί και δεν μπορώ να κάνω οπουδήποτε αλλού;».
Η SLH σήμερα έχει στο χαρτοφυλάκιό της 529 ξενοδοχεία σε 70 χώρες.