ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
«Το Ελληνικό Πρωινό μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ και πόλος έλξης για τον ελληνικό τουρισμό»
«Το τουριστικό μοντέλο της χώρας, που μας συνόδεψε από τις αρχές της δεκαετίας του '70, μοιάζει, τουλάχιστον όσον αφορά την προοπτική του, να εξαντλείται έχοντας πιάσει ταβάνι όσον αφορά τις επιδόσεις του. Εδώ και μία δεκαετία τα τουριστικά έσοδά μας είναι καθηλωμένα στα ίδια επίπεδα των 10 δισ. ευρώ. Ένα μοντέλο που, παρ' όλα αυτά, αντιπροσωπεύει για τη χώρα μας το 18% του ΑΕΠ και συγχρόνως απασχολεί, άμεσα και έμμεσα, 750.000 εργαζομένους, όντας αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας… Στόχευσή μας στο πλαίσιο μιας νέας τουριστικής στρατηγικής πρέπει να είναι: 1. Η διαμόρφωση ενός τουριστικού πακέτου για ολόκληρο το χρόνο. Το μεσογειακό κλίμα και η τοποθεσία της χώρας μας μπορούν να το στηρίξουν, εφόσον βεβαίως αναπτυχθούν και ενισχυθούν παράλληλα νέες μορφές τουρισμού, όπως ο συνεδριακός τουρισμός, ο ιατρικός, ο τουρισμός τρίτης ηλικίας, ο θρησκευτικός, οι κρουαζιέρες, το yachting και η τουριστική κατοικία. 2. Ο εμπλουτισμός του τουριστικού μας προϊόντος, αυτό του «ήλιος και θάλασσα» πρωτίστως, με τον πολιτισμό και δευτερευόντως με τον τρόπο ζωής μας, το lifestyle και εμπειρίες. Και όταν αναφέρομαι σε εμπειρίες αναφέρομαι στα υποπροϊόντα που οφείλουμε να αναπτύξουμε και θα εξελίξουμε όπως για παράδειγμα η προσπάθεια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας με το «Ελληνικό Πρωινό», το οποίο μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ και πόλος έλξης για τον ελληνικό τουρισμό…», αναφέρει μεταξύ άλλων σε άρθρο του στη σελίδα για χρηματοοικονομική ενημέρωση euro2day.gr, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας (ΞΕΕ), Γιώργος Τσακίρης.
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013