ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Σε δύο δόσεις η μακροχρόνια ενοικίαση των περιφερειακών αεροδρομίων
Έως τα τέλη Μαρτίου θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη μακροχρόνια παραχώρηση (ενοικίαση) των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Αυτά θα χωριστούν σε δύο ομάδες ισοδύναμης επιβατικής κίνησης, οικονομικών επιδόσεων, αλλά και γεωγραφικής θέσης. Τα περιφερειακά αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν δεν θα ξεπεράσουν τα 22 από τα συνολικά 37.
Βάσει επιβατικής κίνησης, τα 22 αεροδρόμια είναι τα εξής: Ρόδος, Θεσσαλονίκη, Κως, Κέρκυρα και Χανιά (πρόβλεψη διακίνησης άνω του 1 εκατ. επιβατών το καθένα για το 2013), Ζάκυνθος, Σαντορίνη, Μυτιλήνη, Μύκονος, Σάμος, Κεφαλλονιά, Άκτιο, Καβάλα (από 250.000 έως 1 εκατ. επιβάτες) και Σκιάθος, Αλεξανδρούπολη, Χίος, Κάρπαθος, Καλαμάτα, Λήμνος, Αγχίαλος, Ιωάννινα και Άραξος (από 75.000 έως 250.000 επιβάτες).
Όσον αφορά στα υπόλοιπα 15 αεροδρόμια, αυτά θα τα αναλάβει η Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Αεροδρομίων (ΑΕΔΑ), ιδιοκτησίας ελληνικού Δημοσίου, που είτε θα τα διαχειρίζεται η ίδια είτε θα εκχωρήσει το management σε τρίτο φορέα. Η προοπτική να εκχωρηθεί το management σε ιδιώτη συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό.
Η παραχώρηση θα είναι για 30 - 35 χρόνια, με το ελληνικό Δημόσιο να διατηρεί την ιδιοκτησία των αεροδρομίων αυτών, καθώς και την εποπτεία και τον έλεγχο.
Πηγή: www.enet.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013