ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Δημιουργία τεχνητού νησιού για τη λειτουργία λιμανιού για κρουαζιερόπλοια στο Φαληρικό Όρμο
Στο βάθος πίσω από την Ακρόπολη διακρίνεται ο Φαληρικός Όρμος και δεξιά το ΣΕΦ |
Ένα εντυπωσιακό και ιδιαίτερα φιλόδοξο σχέδιο για τη δημιουργία ενός νέου λιμενικού hub, ελάχιστα λεπτά από το λιμάνι του Πειραιά, στο Νέο Φάληρο, επεξεργάζεται η κυβέρνηση. Στόχος η προσέλκυση μεγάλων επενδύσεων από το εξωτερικό στον τομέα της κρουαζιέρας.
Η ιδέα έχει πέσει στο τραπέζι του κυβερνητικού επιτελείου εδώ και μήνες, καθώς το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δεν μπορεί να «σηκώσει» ένα μεγάλο επενδυτικό project προς αυτή την κατεύθυνση, εξαιτίας του κορεσμού του και του κυκλοφοριακού χάους, που καθιστά προβληματική τη μετακίνηση χιλιάδων τουριστών σε ώρες αιχμής.
Το μεγαλεπήβολο σχέδιο περιλαμβάνει την «επιμήκυνση» με επιχωματώσεις μιας μικρής βραχονησίδας έκτασης δύο στρεμμάτων που βρίσκεται κοντά στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), ώστε να φτάσει τα 20 στρέμματα. Στη μια πλευρά θα διαμορφωθούν τουλάχιστον τέσσερις προβλήτες, για να δένουν τα κρουαζιερόπλοια, ενώ η άλλη θα ενώνεται με τη στεριά με γέφυρα, η οποία θα καταλήγει απευθείας στην παραλιακή -και μ΄ αυτόν τον τρόπο θα παρακάμπτονται οι στενοί δρόμοι του Πειραιά, που προκαλούν μποτιλιάρισμα. Η υπόλοιπη έκταση του νησιού θα φιλοξενεί άνετο χώρο υποδοχής των τουριστών και πάρκινγκ.
Κατά τους υπολογισμούς, το νησί θα μπορεί να υποδέχεται περίπου επτά κρουαζιερόπλοια την ημέρα, που μεταφράζονται σε 100.000 επιβάτες την εβδομάδα, ενώ το πάρκινγκ θα χωρά τουλάχιστον 80 πούλμαν και διπλάσιο αριθμό αυτοκινήτων.
Το μεγαλεπήβολο έργο θα τρέξει με ΣΔΙΤ (σύμπραξη Δημόσιου, ιδιωτικού τομέα), αν δεν υπάρξουν απρόοπτα οι διαδικασίες υπολογίζεται να δρομολογηθούν τον Απρίλιο και θα κοστίσει 300 εκατ. ευρώ.
Πηγή: www.capital.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013