ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
«Μόδα» στη Νέα Υόρκη το ελληνικό κρασί!
Η αγορά των ΗΠΑ αποτελεί το μεγάλο «στοίχημα» για τους Έλληνες οινοποιούς, καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια προβλέπεται να εξελιχθεί σε μια από τις μεγαλύτερες καταναλώτριες χώρες κρασιού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ), Άγγελο Ρούβαλη, οι προοπτικές για το ελληνικό κρασί στην άκρη του Ατλαντικού είναι ευοίωνες λόγω της εξαιρετικής ποιότητας και της μοναδικής γεύσης του και τονίζει πως ήδη στη Νέα Υόρκη η απήχησή του μεγαλώνει με εντυπωσιακούς ρυθμούς.
Ο κ. Ρούβαλης τονίζει ότι: “Εκτιμώ ότι σε λίγα χρόνια οι ΗΠΑ θα γίνουν η πρώτη χώρα σε κατανάλωση και σε εισαγωγές κρασιού στον κόσμο. Ευτυχώς, για την Ελλάδα το ελληνικό κρασί είναι ανάμεσα στις «αναδυόμενες δυνάμεις», ειδικά στην Νέα Υόρκη όπου η απήχησή του μεγαλώνει με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Είναι το ανερχόμενο trend (μόδα). Η δυναμική του ελληνικού κρασιού είναι μεγάλη, το ζητούμενο είναι πως θα την αξιοποιήσουμε ως χώρα… φτιάχνοντας ένα εθνικό σχέδιο που θα συνδυάζει τη γαστρονομία και τον τουρισμό, το οποίο θα σώσει και τον πρωτογενή τομέα και θα ανεβάσει ποιοτικά το τουριστικό προϊόν της χώρας. Αυτό βέβαια προϋποθέτει την επιμόρφωση όλου του τουριστικού κλάδου, από τους εστιάτορες μέχρι τους σερβιτόρους για τα ελληνικά κρασιά και την ελληνική γαστρονομία, όπως κάνουν με μεγάλη επιτυχία οι Ιταλοί”.
Πηγή: www.imerisia.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013