Από το Blogger.








.

Google Travel Forum: Οι αλλαγές που φέρνουν στην ταξιδιωτική βιομηχανία διαδίκτυο, smartphones και tablets



Εκπρόσωποι από 500 μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας (αεροπορικές εταιρείες, διαμονή, κρουαζιέρα και ενοικιάσεις αυτοκινήτων), συμμετείχαν στο δεύτερο Travel Forum που διοργάνωσε η Google Ελλάδας στις 6 Φεβρουαρίου εστιάζοντας στις καταιγιστικές αλλαγές που φέρνουν στην ταξιδιωτική βιομηχανία το Διαδίκτυο και οι κινητές συσκευές.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο συνολικός τζίρος του τουρισμού online και offline είναι 1,2 τρισ. δολάρια παγκοσμίως περιλαμβάνοντας αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και άλλες δραστηριότητες όπως ενοικιάσεις αυτοκινήτων κτλ.
«Έχετε να περιμένετε εκπληκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα. Οι διεθνείς αφίξεις θα έχουν μια αύξηση 32% ως το 2016, που σημαίνει ότι οι ξένοι τουρίστες θα ξεπεράσουν τα 21,7 εκατομμύρια», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ξενοδοχειακής αλυσίδας Best Western στη Βρετανία Ρίτσαρντ Λιούις, ο οποίος σημείωσε ότι «για να επωφεληθούν τα ξενοδοχεία από αυτή την αύξηση θα πρέπει να έχουν παρουσία στο Διαδίκτυο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έχουν τεράστια επίδραση στο πού θα μείνουν οι ταξιδιώτες και οι ξενοδόχοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που συμβαίνει είναι ευκαιρία και να αντιληφθούν την ανερχόμενη δυναμική των κινητών συσκευών». 
Τα τελευταία δύο χρόνια η μεγαλύτερη αύξηση αναζητήσεων για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό έρχεται από την Τουρκία, τη Ρωσία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ, λέει ο γενικός διευθυντής της Google Ελλάδας Στέφανος Λουκάκος, με βάση σχετική μελέτη της εταιρείας. Ρώσοι και Γερμανοί αναζητούν «resorts», με τη Ρωσία να έχει πολύ ψηλά τη λέξη «villas». Αντίθετα, για τους Ιταλούς και τους Γάλλους δημοφιλέστερη αναζήτηση είναι το «bed and breakfast», με δεύτερο το «resorts» και τρίτο το «villas». Κορυφαία σε αναζητήσεις είναι η Αθήνα, μια και οι περισσότεροι επισκέπτες ψάχνουν αεροπορικά εισιτήρια για την πρωτεύουσα, ενώ ακολουθούν η Κρήτη, η Μύκονος, η Κέρκυρα και η Ρόδος. Ωστόσο και στις αναζητήσεις παρατηρείται έντονη εποχικότητα, με τους Αμερικανούς να ψάχνουν Ιανουάριο - Απρίλιο, τους Ιταλούς Απρίλιο - Ιούλιο, τους Βρετανούς Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Απρίλιο και Μάιο, ενώ οι Γερμανοί Ιανουάριο - Απρίλιο.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια Μάρκετινγκ της Expedia UK και hotels.com κυρία Κριστέλ Τσαν, πάνω από το 20% των συναλλαγών της Expedia το 2012 προέρχεται από κινητές συσκευές, με τους  χρήστες ταμπλέτας να παρουσιάζουν μεγαλύτερη αξία συναλλαγών καθώς θεωρούνται καταναλωτές με υψηλότερο εισόδημα. «Για τους ξενοδόχους υπάρχουν δύο στρατηγικές» συμβουλεύει. «Να αποκτήσουν παρουσία στο Διαδίκτυο, αν δεν έχουν ήδη, αλλιώς να περάσουν απευθείας στο χώρο των κινητών».
Η κ. Τσαν επισήμανε ότι η δυσκολία ενός μικρού ξενοδόχου να περάσει από το «φυσικό» στο «ψηφιακό» περιβάλλον μπορεί να τη διευκολύνει ο διαδικτυακός πράκτορας (Online Travel Agent - ΟΤΑ), που έχει πρόσβαση σε 85 χώρες του κόσμου και σε 50 γλώσσες.

Πηγή: www.tovima.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013