ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Μόνο το 8% παραμένουν πιστοί στην ίδια ξενοδοχειακή επιχείρηση - Έρευνα για την πτώση της πελατειακής πίστης στον τουριστικό κλάδο
Πτώση της αφοσίωσης των πελατών προς τις τουριστικές επιχειρήσεις διαπιστώνει έρευνα της Deloitte: «A Restoration in Hotel Loyalty: Developing a blueprint for reinventing loyalty programs». H έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2012, μέσω συνεντεύξεων σε 4.000 ταξιδιώτες.
Από την έρευνα προκύπτει ότι μόνο το 8% των ερωτηθέντων μένει πάντα στο ίδιο κατάλυμα και μόνο το 14% ταξιδεύει πάντα με την ίδια αεροπορική εταιρεία. Σύμφωνα με την Deloitte, αντιμετωπίζοντας αυξημένο ανταγωνισμό και συρρίκνωση του πιστού πελατολογίου τους, τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρίες απαιτείται - τώρα περισσότερο από ποτέ - να εστιάσουν στην παροχή βελτιωμένων και εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών στους πελάτες τους.
Από την έρευνα προκύπτει ότι μόνο το 8% των ερωτηθέντων μένει πάντα στο ίδιο κατάλυμα και μόνο το 14% ταξιδεύει πάντα με την ίδια αεροπορική εταιρεία. Σύμφωνα με την Deloitte, αντιμετωπίζοντας αυξημένο ανταγωνισμό και συρρίκνωση του πιστού πελατολογίου τους, τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρίες απαιτείται - τώρα περισσότερο από ποτέ - να εστιάσουν στην παροχή βελτιωμένων και εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών στους πελάτες τους.
Τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών (loyalty reward programs), έλαβαν χαμηλή κατάταξη ως κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου ή αεροπορικής εταιρείας, αρκετά χαμηλότερη από την παρεχόμενη αξία και την προηγούμενη εμπειρία. Μόνο το 55% των ερωτηθέντων έκρινε τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών ως υψηλής σπουδαιότητας κριτήριο για την επιλογή αεροπορικής εταιρείας και το 45% για την επιλογή ξενοδοχείου. Μόλις οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι από τα προγράμματα επιβράβευσης του ξενοδοχείου τους και από τα αντίστοιχα προγράμματα της αεροπορικής εταιρείας τους.
Επιπλέον σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα έχουν χρησιμοποιήσει ιστοσελίδες για να παρακολουθούν τις προσφορές στον τουριστικό κλάδο. Η πλειονότητα των καταναλωτών χρησιμοποιεί ακόμη δοκιμασμένους και αξιόπιστους τρόπους για τις ταξιδιωτικές κρατήσεις τους, με το 61% να επισκέπτεται σελίδες ξενοδοχείων και το 59% ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών πολύ συχνά.
Πηγή: www.tovima.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

