ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
To Sympossio στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB 2013
Για τέταρτη χρονιά ταξιδεύει στην Ευρώπη το Sympossio, στοχεύοντας στην προώθηση του γαστρονομικού πολιτισμού της χώρας. Οι σεφ της γαστρονομικής πρωτοβουλίας θα βρίσκονται στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο, από τις 6 έως 8 Μαρτίου, για να ταξιδέψουν την Ελλάδα σε μία από τις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
Φετινή αφετηρία ήταν η Ιταλία, στις 19 και 20 Φεβρουαρίου, ενώ από το 2010 έως το 2012 το Sympossio επισκέφθηκε 37 πόλεις σε εννέα χώρες, διένυσε 12.300 χλμ. διοργάνωσε 44 μαγειρικές εκδηλώσεις, παρουσίασε πάνω από 130 ελληνικά προϊόντα, μαγείρεψε για 2.560 προσκεκλημένους και σύναψε 34 συνέργειες στον ιδιωτικό και κρατικό τομέα.
«Επιλέγουμε να είμαστε συστηματικά εξωστρεφείς και αμετανόητα συνεργικοί, πιστεύοντας ότι αυτό είναι μία υγιής και συντεταγμένη αντίδραση σε περίοδο κρίσης, πάνω σε έναν από τους νευραλγικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, του τουρισμού», τονίζει ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, αντιπρόεδρος της Aldemar Hotels & Spa. Ο ίδιος τονίζει ότι «το Sympossio είναι μία ιδέα η οποία μπορεί μεν να δημιουργήθηκε από την Aldemar, όμως έχει αξία μόνο αν ανήκει σε πολλούς».
Προωθώντας την Ελλάδα, τα προϊόντα της και το γαστρονομικό πολιτισμό της, μέσα από μία βιωματική εμπειρία και ζωντανές συνέργειες, δημιουργείται, όπως υπογραμμίζεται, θετική εικόνα για τη χώρα και - κυρίως - βιώσιμες ευκαιρίες στον τουρισμό και σε όλο το πλέγμα δραστηριοτήτων, το οποίο τον περιβάλλει (παραγωγή, υπηρεσίες, εξαγωγές). Στο πλαίσιο αυτό καλλιεργείται το έδαφος στην εγχώρια αγορά, μεταδίδοντας το μήνυμα της συλλογικότητας, ότι «μαζί μπορούμε καλύτερα να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω», δημιουργώντας ταυτόχρονα ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξη, με όχημα το φαγητό, τον εγχώριο γαστρονομικό πολιτισμό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
Πηγή: www.tovima.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τρίτη 5 Μαρτίου 2013