ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Μεταξύ ΣΕΦ και Φαληρικού Δέλτα το νέο λιμάνι της κρουαζιέρας στην Αττική
Η προκήρυξη του διαγωνισμού για την κατασκευή
νέου λιμένα κρουαζιέρας στην περιοχή μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας
(ΣΕΦ) και του Φαληρικού Δέλτα, στην Αττική, βρίσκεται στην τελική ευθεία. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από ιδιώτες με τη
διαδικασία σύμπραξης δημόσιου – ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) και θα κοστίσει 200 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τη χωροθέτηση της κρουαζιέρας
στην περιοχή του ΣΕΦ, ο σχετικός φάκελος έχει συνταχθεί ήδη από την Ειδική
Γραμματεία Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα και ο διαγωνισμός αναμένεται να προκηρυχθεί
εντός του 2013.
Το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία τεσσάρων θέσεων πρόσδεσης κρουαζιεροπλοίων και σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ήδη εκφραστεί ενδιαφέρον από αμερικανικούς ομίλους για την υλοποίηση της επένδυσης. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων που έχει η συγκεκριμένη περιοχή είναι η εύκολη και απευθείας πρόσβαση που εξασφαλίζει στο κέντρο της Αθήνας, η διασύνδεση με όλα τα μέσα ταχείας κυκλοφορίας (τρένο, μετρό, τραμ), αλλά και δεδομένα όπως το βάθος των υδάτων, που είναι κατά πολύ μικρότερο άλλων εναλλακτικών επιλογών, εξασφαλίζοντας την ταχύτερη υλοποίηση της επένδυσης.
Το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία τεσσάρων θέσεων πρόσδεσης κρουαζιεροπλοίων και σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ήδη εκφραστεί ενδιαφέρον από αμερικανικούς ομίλους για την υλοποίηση της επένδυσης. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων που έχει η συγκεκριμένη περιοχή είναι η εύκολη και απευθείας πρόσβαση που εξασφαλίζει στο κέντρο της Αθήνας, η διασύνδεση με όλα τα μέσα ταχείας κυκλοφορίας (τρένο, μετρό, τραμ), αλλά και δεδομένα όπως το βάθος των υδάτων, που είναι κατά πολύ μικρότερο άλλων εναλλακτικών επιλογών, εξασφαλίζοντας την ταχύτερη υλοποίηση της επένδυσης.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς
το λιμάνι του Πειραιά έχει
εξαντλήσει τις δυνατότητές του, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν οι
κατάλληλες οδικές υποδομές για να απορροφήσουν τις χιλιάδες μετακινήσεις
τουριστών και επιβατών της ακτοπλοΐας και κρουαζιέρας σε καθημερινή βάση.
Πηγή: www.kathimerini.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος –Τρίτη 28 Μαΐου
2013