ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Μεγάλο ενδιαφέρον από Ευρώπη και Λατινική Αμερική για το management των περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας
Μεγάλη ανταπόκριση από Ευρώπη και Λατινική Αμερική βρίσκει η μακροχρόνια παραχώρηση (ενοικίαση) των περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας (χάρτης).
Σύμφωνα με πληροφορίες, στη λίστα των υποψήφιων μνηστήρων περίοπτη θέση έχουν ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος Vinci, που πρόσφατα απέκτησε τη διαχείριση των αεροδρομίων της Πορτογαλίας, η γερμανική Fraport που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και άλλα 11 αεροδρόμια παγκοσμίως και η αργεντίνικη εταιρεία Corporation America, που διαχειρίζεται 49 αεροδρόμια στη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη.
Το επενδυτικό ενδιαφέρον εστιάζεται κυρίως στα αεροδρόμια εκείνα που συγκεντρώνουν επιβατική κίνηση άνω των 250.000 επιβατών σε ετήσια βάση και δευτερευόντως σε εκείνα με ετήσια κίνηση πάνω από 75.000 επιβάτες.
Στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος βρίσκονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Θεσσαλονίκης, Κω, Κέρκυρας και Χανίων, καθώς εκτιμάται ότι για το 2013 θα συγκεντρώσουν το 70% και πλέον της συνολικής επιβατικής κίνησης των περιφερειακών αεροδρομίων.
Η παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων προχωρά σε δύο ομάδες, στην κάθε μία εκ των οποίων έχουν ενταχθεί 7-10 αεροδρόμια. Είναι ομάδες παρόμοιας επιβατικής κίνησης, οικονομικών επιδόσεων, αλλά και γεωγραφικής θέσης.
Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, ενώ εφόσον κριθεί επιχειρηματικά συμφέρων ο επενδυτής, έχει τη δυνατότητα να εντάξει στη συγκεκριμένη ομάδα και κάποιο από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι τρία εκ των αεροδρομίων Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Οι συμβάσεις παραχώρησης θα έχουν διάρκεια έως 40 χρόνια. Για τα τρία πρώτα χρόνια της παραχώρησης προβλέπεται ότι θα απαιτηθούν επενδύσεις της τάξης των 220 εκατ. ευρώ σε υποδομές.
Πηγή: www.ethnos.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τρίτη 28 Μαΐου 2013