ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Χάνουμε δισεκατομμύρια από την έλλειψη υποδομών για yachts και κότερα
Δισεκατομμύρια ευρώ χάνει κάθε
χρόνο η Ελλάδα από την απουσία νομοθετικού πλαισίου και υποδομών για το
yachting, σύμφωνα με τους ομιλητές του 2ου Posidonia Sea Tourism Forum,
το οποίο ολοκληρώθηκε χθες.
Σύμφωνα με έρευνα του London School of Economics, η ελληνική οικονομία είναι αποδέκτης μόλις 600 εκατ. ευρώ το χρόνο από κάθε μορφής δραστηριότητα του τομέα σκαφών αναψυχής, ανεξαρτήτως κατηγορίας (yachts, κότερα κ.λπ.), ενώ την ίδια στιγμή άλλες χώρες της Μεσογείου απολαμβάνουν σημαντικότατα οικονομικά οφέλη πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, Ισπανία, Ιταλία και Γαλλία λαμβάνουν κάθε χρόνο περίπου 4,58 δισ. ευρώ, ποσό που προέρχεται μόνο από δραστηριότητες μεγάλων σκαφών άνω των 25 μέτρων. Από την ίδια κατηγορία σκαφών η Ελλάδα επωφελείται με έσοδα ύψους (μόνο) 160 εκατ. ευρώ, ποσό δυσανάλογα μικρό σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες. Αυτό είναι αποτέλεσμα ότι με 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής και περισσότερα από 1.000 νησιά, η Ελλάδα διαθέτει μόλις 14.400 θέσεις σε μαρίνες για σκάφη αναψυχής. Η Γαλλία διαθέτει 226.000 θέσεις για σκάφη αναψυχής σε μαρίνες, αν και η συνολική ακτογραμμή της δεν ξεπερνά τα 6.300 χιλιόμετρα…
Σύμφωνα με έρευνα του London School of Economics, η ελληνική οικονομία είναι αποδέκτης μόλις 600 εκατ. ευρώ το χρόνο από κάθε μορφής δραστηριότητα του τομέα σκαφών αναψυχής, ανεξαρτήτως κατηγορίας (yachts, κότερα κ.λπ.), ενώ την ίδια στιγμή άλλες χώρες της Μεσογείου απολαμβάνουν σημαντικότατα οικονομικά οφέλη πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, Ισπανία, Ιταλία και Γαλλία λαμβάνουν κάθε χρόνο περίπου 4,58 δισ. ευρώ, ποσό που προέρχεται μόνο από δραστηριότητες μεγάλων σκαφών άνω των 25 μέτρων. Από την ίδια κατηγορία σκαφών η Ελλάδα επωφελείται με έσοδα ύψους (μόνο) 160 εκατ. ευρώ, ποσό δυσανάλογα μικρό σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες. Αυτό είναι αποτέλεσμα ότι με 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής και περισσότερα από 1.000 νησιά, η Ελλάδα διαθέτει μόλις 14.400 θέσεις σε μαρίνες για σκάφη αναψυχής. Η Γαλλία διαθέτει 226.000 θέσεις για σκάφη αναψυχής σε μαρίνες, αν και η συνολική ακτογραμμή της δεν ξεπερνά τα 6.300 χιλιόμετρα…
Πηγή: www.tovima.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Πέμπτη 30 Μαΐου 2013