Από το Blogger.

ΞΕΕ: Αναγκαία η ενίσχυση της ποιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα


Η αναγκαιότητα ενίσχυσης της ποιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι υπεραξίες που διαμορφώνουν οι στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ήταν οι κεντρικές διαπιστώσεις που προέκυψαν στο πλαίσιο των δύο περιφερειακών εκδηλώσεων που οργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΞΕΕ), στο Ηράκλειο και στα Χανιά.
Ο πρόεδρος του ΞΕΕ Γιώργος Τσακίρης σημείωσε ότι «Ο τρόπος προβολής και διάθεσης του προϊόντος μας, τόσο ατομικά ως ξενοδόχοι όσο και συλλογικά ως κλάδος και προορισμοί, οφείλει να αλλάξει και να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα». Ο κ. Τσακίρης τόνισε ότι το ΞΕΕ έχοντας διαγνώσει αυτή ακριβώς τη σημαντική ανάγκη, αποφάσισε να επενδύσει μέρος των πόρων και των δυνατοτήτων του για την ενίσχυση της ποιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ στη χώρα, συμμετέχοντας μαζί με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας (ΕΔΕΕ), στη δημιουργία της εταιρείας Marketing Greece, η οποία έχει στόχο την αποτελεσματική προβολή της χώρας ως τουριστικός προορισμός.

Πηγή: www.imerisia.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013