ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Καμία απόφαση (ακόμα) για το νέο λιμάνι κρουαζιέρας στο Φάληρο
Το ζήτημα της κατασκευής προβλητών στο Φαληρικό όρμο για τα κρουαζιερόπλοια, παραμένει ακόμα… σχέδιο, αφού σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, καμία εταιρεία επίσημα - πέρα από ιδέες που έχουν αναφερθεί σε συνέδρια - δεν έχει καταθέσει πρόταση που να αναφέρει εάν προτίθεται να επενδύσει ή εάν θέλει να κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από το Δημόσιο και να έχει τη διαχείριση.
Πάντως ο κ. Βαρβιτσιώτης, ο οποίος λέει διαρκώς πως δεν συμφωνεί με την κατασκευή λιμανιού κρουαζιέρας στο Φάληρο, θεωρεί πως εφόσον αποφασιστεί κατασκευή 3 - 4 θέσεων ελλιμενισμού μεγάλων κρουαζιερόπλοιων στο Φαληρικό όρμο στο πλαίσιο των συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), θα πρέπει να συμμετέχει στη διαχείριση και ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), λόγω εμπειρίας.
Επίσης θεωρεί πως θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει κρατικός έλεγχος στις τιμές κρουαζιέρας, προκειμένου να μη γίνει το λιμάνι του Πειραιά (φωτογραφία) ακριβό.
Πηγή: www.tovima.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013