ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Δεύτερο «ναυάγιο» για τη μαρίνα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Άγονος κηρύχθηκε και ο δεύτερος διαγωνισμός, που είχε προκηρύξει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας αναψυχής, ελλιμενισμού 218 σκαφών, στο λιμάνι της πόλης, καθώς δεν κατατέθηκαν προσφορές.
Πλέον ο ΟΛΘ εξετάζει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει ο ίδιος το έργο, καθώς λίγους μήνες μετά το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνισμού, τον περασμένο Απρίλιο, το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα εξακολουθεί να παραμένει αδρανές. Κι αυτό παρότι η μαρίνα χωροθετείται σε εξαιρετικά προνομιακό σημείο του λιμανιού (στην πλευρά που "κοιτάζει" προς την πλατεία Αριστοτέλους), ενώ ο ιδιώτης που θα την αναλάμβανε θα είχε τη διαχείρισή της για μια περίοδο 35 ετών.
Πλέον ο ΟΛΘ εξετάζει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει ο ίδιος το έργο, καθώς λίγους μήνες μετά το "ναυάγιο" του πρώτου διαγωνισμού, τον περασμένο Απρίλιο, το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη μαρίνα εξακολουθεί να παραμένει αδρανές. Κι αυτό παρότι η μαρίνα χωροθετείται σε εξαιρετικά προνομιακό σημείο του λιμανιού (στην πλευρά που "κοιτάζει" προς την πλατεία Αριστοτέλους), ενώ ο ιδιώτης που θα την αναλάμβανε θα είχε τη διαχείρισή της για μια περίοδο 35 ετών.
Η δημιουργία μαρίνας στη Θεσσαλονίκη θα συμβάλλει στη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος της πόλης και την αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της.
Πηγή: www.enet.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013