ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
«Καταναλωτές της πολυτέλειας» οι Ρώσοι
Deluxe Suite - Makedonia Palace |
«Καταναλωτές της πολυτέλειας»
αναδεικνύονται οι Ρώσοι στην έρευνα που διεξήγαγαν τα Small Luxury Hotels of
the World (SLΗ), για τις τάσεις που διαμορφώνονται στην πολυτέλεια.
Η κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας
παρουσιάζει σημαντική αύξηση στον τομέα του ταξιδιού (62%), της τεχνολογίας
(62%), καθώς και του φαγητού (60%) και των πολυτελών προϊόντων
υγείας και ομορφιάς (51%), σύμφωνα με την έρευνα των SLΗ, το χαρτοφυλάκιο των
οποίων περιλαμβάνει πάνω από 520 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 70 χώρες.
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον
Αύγουστο, με στόχο τον εντοπισμό των συνηθειών πολυτέλειας και την καταγραφή των
επιθυμιών των πελατών τους, συμμετείχαν πάνω από 800 επισκέπτες από το ολόκληρο το δίκτυο
των ξενοδοχείων SLH.
Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας:
Οι Ρώσοι παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη
αύξηση στην κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας, με ποσοστά 90% στους τομείς
του ταξιδιού, του φαγητού και του ποτού και 80% στον τομέα της τεχνολογίας.
Οι διακοπές πολυτελείας ήταν η πιο
δημοφιλής απάντηση στην επιλογή ενός μόνο είδους πολυτελείας, με ποσοστό 42%.
Οι Μαλδίβες καταλαμβάνουν την πρώτη θέση (13%),
ακολουθούμενες από ιταλικούς και γαλλικούς προορισμούς (12% και 11%,
αντίστοιχα), στην κατηγορία των αγαπημένων προορισμών
πολυτελών διακοπών.
Στα πιο σημαντικά στοιχεία των διακοπών
πολυτελείας, την κορυφαία θέση έχουν οι πέντε αστέρων παροχές και οι αυθεντικές
εμπειρίες (28% και 26%). Ωστόσο στα δύο αυτά στοιχεία δίνεται λιγότερη έμφαση
από τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική (ποσοστά 39% και 36% αντίστοιχα), ενώ οι
Βρετανοί επέλεξαν τις πέντε αστέρων παροχές έναντι οποιουδήποτε άλλου
στοιχείου.
Για τους περισσότερους οι διακοπές
πολυτελείας απεικονίζονται σε ένα απομονωμένο παραθαλάσσιο resort, με ποσοστό
43%. Ωστόσο οι περισσότεροι Λατινοαμερικάνοι προτιμούν «ένα state of the art
ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης», ενώ οι ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ επιλέγουν τα eco
καταλύματα. Γάλλοι, Γερμανοί και Βρετανοί έδειξαν αδυναμία στα εξοχικά
αρχοντικά, ενώ Κινέζοι και Ρώσοι παρουσίασαν προτίμηση στα Spa & Wellness Resort.
Σε ό,τι αφορά τις δαπάνες, το 84% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν είναι διατεθειμένο να
δαπανήσει περισσότερα από 2.400 ευρώ για ένα πολυτελές Σαββατοκύριακο. To 55%
των Κινέζων επέλεξαν να δαπανήσουν 1.200 ευρώ, ενώ σχεδόν το ένα
τρίτο (30%) των ερωτηθέντων Ρώσων δήλωσαν ότι θα ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν 2.400
ευρώ για ένα πολυτελές διήμερο. Οι Γάλλοι από την άλλη έδειξαν τη μεγαλύτερη
προθυμία να ξοδέψουν μεγάλο ποσό για μια γευστική εμπειρία για δύο, με το
63% από αυτούς να δηλώνουν ότι προτίθενται να δαπανήσουν περισσότερα από 200 ευρώ.
Πηγή: www.tovima.gr
Φωτογραφία: www.facebook.com/MakedoniaPalaceHotel
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Πέμπτη 3 Οκτωβρίου
2013