ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε. - 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ξενοδοχειακής Διοίκησης
O ΔΡ.Α.Τ.Τ.Ε. διοργανώνει το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ξενοδοχειακής Διοίκησης, με θέμα "Η δυναμική της θέσης του Γενικού Διευθυντή Ξενοδοχείων στο Τουριστικό γίγνεσθαι της Ελλάδας".
Το συνέδριο θα διεξαχθεί στις 7 και 8 Μαρτίου 2009, στο ξενοδοχείο Athens Ledra Marriot στη Λεωφόρο Συγγρού 115, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης.
Σκοπός του συνεδρίου είναι να εκτεθούν και να συζητηθούν θέματα των τάσεων που επικρατούν στην ξενοδοχειακή αγορά, των σύγχρονων μεθόδων διοίκησης ξενοδοχείων, των ειδικών χαρακτηριστικών της θέσης του Γενικού Διευθυντή Ξενοδοχείων και της σημασίας των Γ.Δ.Ξ. στη πορεία του Ελληνικού τουρισμού.
Ομιλητές θα είναι προσωπικότητες του ξενοδοχειακού κλάδου, καθηγητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ. Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη του κλάδου και φοιτητές Ανωτάτων και Ανωτέρων Τουριστικών Σχολών.
Η θεματολογία του συνεδρίου θα περιλαμβάνει:
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ Γ.Δ.Ξ.
Ελληνική ξενοδοχία. Παρελθόν, παρόν και μέλλον.
Σχέσεις ξενοδόχου – Γ.Δ.Ξ. Παρουσίαση έρευνας
Ανάλυση των συνηθέστερων προβλημάτων της θέσης του Γ.Δ.Ξ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Προβλήματα και λύσεις για την εξασφάλιση κερδοφορίας της ξενοδοχειακής μονάδας.
Στρατηγικός σχεδιασμός της ξενοδοχειακής επιχείρησης
Η στρατηγική χαμηλού κόσους
Η στρατηγική διαφοροποίησης
Η στρατηγική εστίασης ή hotel branding
Benchmarking ή σύστημα συγκριτικής αξιολόγησης
Λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων
Η έννοια της ξενοδοχειακής αγοράς
Η δυναμική του σύγχρονου marketing στην ξενοδοχειακή πραγματικότητα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Διαχείριση κόστους στο F&B
Προβλήματα στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων στον ξενοδοχειακό κλάδο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Η σημασία της πληρηφορικής στη λήψη αποφάσεων
Συστήματα πληροφόρησης του γενικού διευθυντή (H.M.I.S.)
