Από το Blogger.








.

«Καλημέρα» το σύνθημα της φετινής διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ



Το σύνθημα της διαφημιστικής καμπάνιας του 2010 που ξεκινά σύντομα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), είναι «Καλημέρα», ανακοίνωσε σήμερα η υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού Άντζελα Γκερέκου.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, η κα Γκερέκου επισήμανε ότι φέτος αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον δημιουργικό υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε και ανανεώθηκε με την προσθήκη της απλής και καθημερινής λέξης «καλημέρα», χωρίς κανένα κόστος για τα ταμεία του ΕΟΤ.
Το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 12 εκατ. ευρώ.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Νίκος Αγγελόπουλος χαιρέτισε το γεγονός ότι για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με την πολιτική ηγεσία στο σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας.
Ως μουσική επένδυση για το διαφημιστικό θα χρησιμοποιηθεί «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μάνου Χατζηδάκη, του οποίου την άδεια χρήσης προσέφερε αφιλοκερδώς ο κληρονόμος του Γ. Χατζηδάκης.
Η κα Γκερέκου έδωσε έμφαση στη διαφήμιση μέσω του διαδίκτυου -παρουσία της Ελλάδας στους δικτυακούς τόπους θα πολλαπλασιαστεί σε σχέση με άλλες χρονιές, είπε.
Ανανεωμένη θα είναι πύλη του ελληνικού τουρισμού στη διεύθυνση www.visitgreece.gr.
Τέλος, αναφορικά με τα χρέη του ΕΟΤ στα ξένα μέσα ενημέρωσης, η κα Γκερέκου ανέφερε ότι έχουν ήδη γίνει πληρωμές έναντι, ύψους πάνω από 20 εκατ ευρώ.

Πηγή: www.in.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010