Από το Blogger.








.

"Μόδα" γίνονται τα boutique ξενοδοχεία



Τα boutique ξενοδοχεία είναι από τις πιο δυνατές τάσεις στην παγκόσμια ξενοδοχία τα τελευταία χρόνια. Τις αναπτυξιακές δυνατότητες των ξενοδοχείων boutique επιβεβαιώνουν οι κινήσεις μεγάλων αμερικανικών αλυσίδων που αποφάσισαν να λανσάρουν δικά τους προϊόντα, βασισμένα στην εμπειρία και στον τοπικό χαρακτήρα, έχοντας παρατηρήσει ότι το είδος κέρδιζε πελάτες στην αγορά. Η Starwood προγραμματίζει να εγκαινιάσει 23 νέα ξενοδοχεία με το σήμα W σε όλον τον κόσμο ως το 2017, ενώ Andaz λέγονται τα ξενοδοχεία που εντάσσονται στην ομπρέλα της Hyatt, με πέντε νέα να προστίθενται στο χαρτοφυλάκιο σταδιακά ως το 2016. 
Η ποικιλομορφία και ο νησιωτικός χώρος της Ελλάδας προσφέρονται ιδανικά για την ανάπτυξη ξενοδοχείων boutique και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) έχει καταθέσει σχετική πρόταση από το 2007. Κριτήριο για την ανάπτυξη ελληνικού boutique ξενοδοχείου, πέρα από το ότι πρέπει να είναι μικρό (ως 50 δωμάτια), είναι η αρχιτεκτονική αισθητική που οφείλει να εμπνέει "σπιτική ζεστασιά", ενώ παράλληλα να δημιουργεί την αίσθηση "προσωπικού" χώρου και άνεσης. Απαραίτητο συστατικό είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προσωπικής εξυπηρέτησης, καθώς και άριστων υποδομών και ευκολιών στα δωμάτια. Τα ξενοδοχεία boutique δεν υπόκεινται απαραιτήτως σε κλασικά ξενοδοχειακά πρότυπα, εστιάζουν όμως στη διαφοροποίηση της εμπειρίας, όπου ακόμη και η ποιότητα και ο τύπος του φαγητού ανταποκρίνονται στο χαρακτήρα του ξενοδοχείου, ενώ υπάρχει προσωπική φροντίδα από το διευθυντή ή μέλος της οικογένειας των ιδιοκτητών.   

Πηγή: www.tovima.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012