ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Χαλκιδική: Ελιές και κρασί με «τουριστικό σήμα» στις αγορές του εξωτερικού
Ένα ειδικό σηματάκι, που θα αναπαριστά έναν κύκλο με ψηφίδες και μια ηλεκτρονική διεύθυνση θα «φιγουράρουν» σε λίγο καιρό πάνω στα βαζάκια με τις ελιές της Χαλκιδικής, τις φιάλες κρασιού του τόπου και τις συσκευασίες του μελιού που θα ταξιδεύουν στις αγορές τις Ευρώπης, της Αμερικής και της Αυστραλίας για να τέρψουν τον ουρανίσκο και των πιο απαιτητικών καταναλωτών, προβάλλοντας ταυτόχρονα πέρα από τις γευστικές απολαύσεις και τα αξιοθέατα της περιοχής.
Η σχετική πρόταση βρίσκεται «στα σκαριά» και το επόμενο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσει η υλοποίησή της, αρχικά με τη δημιουργία του τουριστικού ιστοτόπου και στη συνέχεια με την προετοιμασία των συσκευασιών που θα «φιλοξενήσουν» όλα τα εξαγωγικά προϊόντα (ελιές, λάδι, κρασί, μέλι, τυροκομικά προϊόντα κ.ά.).
Αποστολή του ειδικού σήματος της Χαλκιδικής θα είναι να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή και να τον παρακινήσει να επισκεφθεί την ηλεκτρονική σελίδα για να δει εκεί τα ξενοδοχεία, τις ομορφιές της περιοχής, τα μνημεία και οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με το τουριστικό της προϊόν. Με τον τρόπο αυτό οι επιχειρηματίες επιδιώκουν να πετύχουν «με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια» και να προωθήσουν ταυτόχρονα τα δύο βασικά πλεονεκτήματα του τόπου: τα ποιοτικά πρωτογενή προϊόντα της και τον τουρισμό.
Πηγή: www.agelioforos.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013