ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Οι πέντε ειδικές μορφές τουρισμού με μέλλον στην Ελλάδα
Σύμφωνα με μελέτη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), οι τομείς που μπορούν να δημιουργήσουν νέα τουριστικά προϊόντα στη χώρα μας είναι ο πολιτισμός, ο αθλητισμός, η εκπαίδευση, οι ιατρικές υπηρεσίες και η γαστρονομία. Επιπλέον η ήπια ανάπτυξη της τουριστικής κατοικίας θα αποφέρει σημαντικά οφέλη, αφού το 10% των Ευρωπαίων τουριστών ταξιδεύουν κάθε χρόνο σε διάφορους προορισμούς, όπου διαθέτει τουριστική κατοικία.
- Για τη γαστρονομία υπογραμμίζεται ως παράδειγμα προς μίμηση η περίπτωση της Κρήτης και της Σαντορίνης, που κατάφεραν να δώσουν οφέλη στον τουρισμό, στην τοπική οικονομία, στην αγροτική παραγωγή και τη μεταποίηση τροφίμων. Για την ανάπτυξη της γαστρονομίας ήδη το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο έχει κάνει σημαντικά βήματα για την υιοθέτηση του ελληνικού πρωινού στα ξενοδοχεία της χώρας, με τοπικά προϊόντα σε κάθε περιοχή, ενώ ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), έχει ξεκινήσει καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου «Η γαστρονομία στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού». Ο ΣΕΤΕ υπολογίζει ότι η ελληνική γαστρονομία μπορεί να προσελκύσει 500.000 επιπλέον τουρίστες, ενισχύοντας το ΑΕΠ κατά 1 δισ. ευρώ και δημιουργώντας 50.000 νέες θέσεις εργασίας.
- Οι αθλητικές δραστηριότητες μπορούν να δημιουργήσουν ζήτηση τουριστικών υπηρεσιών για προϊόντα για τα οποία η Ελλάδα έχει ιστορική παράδοση, όπως ο Μαραθώνιος, προϊόντα για τα οποία διαθέτουμε ισχυρό brand name σήμερα, όπως το μπάσκετ και το πόλο, προϊόντα για τα οποία διαθέτουμε ισχυρούς και ιδιαίτερους φυσικούς ή και τεχνητούς πόρους, όπως θαλάσσια σπορ, αεραθλήματα, αναρρίχηση, mountain bike, κ.ά.
- Οι ιατρικές υπηρεσίες μπορούν να αποτελέσουν μία μεγάλη πηγή ζήτησης τουριστικών υπηρεσιών από άτομα που χρειάζονται κάποια συγκεκριμένη επέμβαση ή άλλη εξειδικευμένη θεραπεία (επεμβάσεις πλαστικής χειρουργικής, οδοντιατρικές υπηρεσίες, υποβοηθούμενη γονιμοποίηση) και άτομα που χρειάζονται διαχρονική θεραπεία (π.χ. οι νεφροπαθείς).
- Οι εκπαιδευτικοί τομείς στους οποίους θα πρέπει να επενδύσει ο ελληνικός τουρισμός είναι η ναυτιλία, η φιλοσοφία, το θέατρο, η ρητορική και ο αθλητισμός (για παράδειγμα, θα μπορούσαν να οργανώνονται σεμινάρια θεάτρου στην Επίδαυρο και σεμινάρια φιλοσοφίας στην Αθήνα). Όσοι μετέχουν σε κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα πληρώνουν δίδακτρα, θα μένουν σε κάποιο κατάλυμα και θα δαπανούν χρήματα σε δραστηριότητες.
- Ο πολιτισμός ως τουριστικό προϊόν περιλαμβάνει δραστηριότητες, που συνδέονται με την πολιτιστική κληρονομιά, με τις σύγχρονες τέχνες, με στοιχεία lifestyle και με τις δημιουργικές βιομηχανίες (μόδα, web και graphic design, κινηματογράφος κ.λπ.). Ο πολιτισμός, πάντως, μπορεί να αναδειχθεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εφόσον, με σύγχρονους τρόπους, κάνουμε αυτήν την εμπειρία όνειρο ζωής για πολλούς επισκέπτες.
Πηγή: www.kerdos.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013