ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Καθυστερούν την πτήση με τα υδροπλάνα
Το καλοκαίρι μπορεί να πλησιάζει, όμως τα υδροπλάνα, όπως όλα δείχνουν, δεν θα προλάβουν φέτος να αποτελέσουν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης προς τα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, καθώς και προς τους άλλους τουριστικούς προορισμούς.
Ο νόμος για τη δημιουργία των υδατοδρομίων ψηφίστηκε μόλις πρόσφατα (εκκρεμεί η δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως), ωστόσο για την πλήρη εφαρμογή του απομένουν ακόμη αρκετά να γίνουν. Συγκεκριμένα, για το πλήρες "ξεκλείδωμα" των επενδύσεων στο χώρο των υδροπλάνων απαιτούνται τρεις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ), ένα Προεδρικό Διάταγμα και μία απόφαση του διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
1. Η έκδοση ΚΥΑ από τους υπουργούς Ανάπτυξης, Δημόσιας Τάξης και Ναυτιλίας για τη συγκρότηση Επιτροπής Υδατοδρομίων στη Διεύθυνση Πολιτικού Σχεδιασμού, Ανάπτυξης και Αξιοποίησης Αεροδρομίων (ΔΠΣΑΑΑ) του υπουργείου Μεταφορών (θα παραλαμβάνει τις αιτήσεις, θα διενεργεί ελέγχους και θα εγκρίνει τη λειτουργία των υδατοδρομίων).
2. Με άλλη ΚΥΑ των υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας θα πρέπει να καθοριστούν τα κατώτατα - ανώτατα όρια του ύψους των τιμολογίων των υδατοδρομίων. Για τον καθορισμό θα λαμβάνονται υπόψη κυρίως ο αριθμός των επιβατών, το βάρος του μεταφερόμενου φορτίου και ταχυδρομείου, καθώς και τα φυσικά χαρακτηριστικά των αεροσκαφών.
3. Επίσης, με ξεχωριστή ΚΥΑ των υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας θα καθοριστούν οι υπόχρεοι απόδοσης του τέλους λειτουργίας υδατοδρομίου (για κάθε αναχωρούντα επιβάτη από υδατοδρόμιο θα καταβάλλεται υπέρ του Δημοσίου τέλος ίσο με το 5% του καθαρού ναύλου που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο δρομολόγιο). Με την ΚΥΑ θα καθοριστούν ο τρόπος και ο χρόνος απόδοσης του τέλους αυτού, τυχόν απαλλαγές, καθώς και οι κυρώσεις εκπρόθεσμης, ανακριβούς ή μη απόδοσης του τέλους.
4. Για τα πτυχία και τις άδειες των πιλότων των υδροπλάνων θα πρέπει να συνταχθεί με πρόταση της ΥΠΑ Προεδρικό Διάταγμα, με το οποίο θα καθορίζονται επακριβώς οι όροι, η διαδικασία και ο φορέας πιστοποίησής τους.
5. Ακόμη, για τον εφοδιασμό των υδροπλάνων με καύσιμα από σταθερές εγκαταστάσεις καυσίμων, οι οποίες θα βρίσκονται στα υδατοδρόμια, θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες. Οι προδιαγραφές και οι αντίστοιχες διαδικασίες εφοδιασμού των αεροσκαφών με καύσιμα θα πρέπει να καθοριστούν με απόφαση του διοικητή της ΥΠΑ.
Την ίδια στιγμή ενδιαφέρον για τη δημιουργία υδατοδρομίων εκδηλώνεται συνεχώς και από νέες περιοχές της χώρας, μεταξύ των οποίων η Πάτμος, η Στυλίδα, η Χαλκίδα και η Λίμνη Πλαστήρα.
Πηγή: www.tanea.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Μ. Τρίτη 30 Απριλίου 2013