ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Χρηματοδοτούνται από την ΕΕ οι μελέτες για τη θαλάσσια συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης
Μακέτα: Η πρόταση για το σταθμό στο Μέγαρο Μουσικής |
Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξασφάλισε μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη χρηματοδότηση των μελετών δημιουργίας υποδομών για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης.
Μεταξύ άλλων θα μελετηθούν: Η κατασκευή έξι τεχνικών προβλητών (στάσεων) και θα αξιολογηθούν οι προτάσεις του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού ιδεών για τις έξι στάσεις (Πλατεία Ελευθερίας στην προέκταση της Κομνηνών, Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, Μέγαρο Μουσικής στην προέκταση της οδού Π. Συνδίκα στη νέα παραλία, Μαρίνα Αρετσούς (περιοχή ΕΟΤ), Νέοι Επιβάτες και Αεροδρόμιο).
Ο προϋπολογισμός των μελετών είναι 1 εκατ. ευρώ και η εταιρεία Εγνατία Οδός θα δημοπρατήσει για λογαριασμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των Δήμων Καλαμαριάς, Θεσσαλονίκης και Θερμαϊκού τη μελέτη του έργου.
Η τιμή του εισιτηρίου θα κυμαίνεται μεταξύ 2 και 2,5 ευρώ.
Ο διαγωνισμός θα προβλέπει 6+1 σκάφοι τύπου καταμαράν, 200 - 250 θέσεων το καθένα, έξι που θα πλέουν στο Θερμαϊκό και ένα που θα είναι stand by. Τα δρομολόγια υπολογίζεται ότι θα εκτελούνται ανά 15 λεπτά.
Ο ιδιώτης που θα εμπλακεί στο εγχείρημα, θα αναλάβει να αγοράσει τα καταμαράν (κόστος 7 - 10 εκατ. ευρώ) και να εκμεταλλευτεί τα δρομολόγια στο δίκτυο υποδομών, που θα δημιουργήσουν οι φορείς της περιοχής.
Η κατασκευή των υποδομών θα στοιχίσει περίπου 8,2 εκατ. ευρώ, τα οποία θα επιχειρηθεί να αντληθούν από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Κεντρικής Μακεδονίας.
Πηγή: www.tovima.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013