Από το Blogger.

Εντατικοποιεί τα προγράμματα προβολής του ελληνικού τουρισμού ο ΕΟΤ


Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τρέχουσας τουριστικής περιόδου μέχρι τέλους του έτους και την αξιοποίηση των διακοπών της τελευταίας στιγμής, ξεκινούν υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ). 
Παράλληλα, αποφασίσθηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων για το 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις από το Σεπτέμβριο έως και τον Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς. 
Ήδη, σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου (tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com) και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 
Επίσης, σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων, που θεωρείται σημαντική για τη διάθεση τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος. 
Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις για το 2014, είναι η Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. 

Πηγή: www.tanea.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος – Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013