Από το Blogger.

Ξεκινά (πάλι) διαγωνισμός για τη δημιουργία και διαχείριση μαρίνας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης



Τέσσερις μήνες μετά το «ναυάγιο» του πρώτου διαγωνισμού ο Οργανισμός Λιμένα Θεσσαλονίκης προχωρά σε δεύτερη προσπάθεια, προσδοκώντας την «εμφάνιση» επενδυτών αυτή τη φορά, με σκοπό τη μακροχρόνια (35 χρόνια) παραχώρηση έκτασης στο λιμάνι της πόλης (φωτογραφία), για δημιουργία και διαχείριση μαρίνας ελλιμενισμού 218 σκαφών αναψυχής.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, οι υποψήφιοι επενδυτές θα πρέπει να υποβάλουν τους φακέλους με τις οικονομικές τους προσφορές μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου.
Η μεγάλη «ναυμαχία» Ελλήνων ενδιαφερόμενων «μνηστήρων» για τη μαρίνα της Θεσσαλονίκης αναμένεται να διεξαχθεί μεταξύ της Lamda Development του ομίλου Λάτση και της κοινοπραξίας Άκτωρ (του ομίλου Μπόμπολα), ΑΚΤΕ - VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin. Λάτσης και Μπόμπολας είχαν περάσει στη φάση του short list και στον πρώτο διαγωνισμό, δείχνοντας ενδιαφέρον για τη δημιουργία και τη διαχείριση της μαρίνας, αλλά δεν «χτύπησαν» τελευταία στιγμή με δεσμευτικές προσφορές εξαιτίας των προβλημάτων των τραπεζών, οι οποίες δεν έδιναν εγγυητική επιστολή ύψους 11,3 εκατ. ευρώ, ποσό ίσο με εκείνο για την κατασκευή των εγκαταστάσεων.   
Πληροφορίες αναφέρουν πως η Lamda Development στο νέο διαγωνισμό για τη μαρίνα Θεσσαλονίκης, δεν αποκλείεται να πραγματοποιήσει «κοινή κάθοδο» με τον τουρκικό όμιλο Dogus, με τον οποίο ήδη συνεργάζονται στη μαρίνα του Φλοίσβου.
Επιπλέον έντονο αναμένεται να είναι το ενδιαφέρον από ξένους ομίλους, καθώς πληροφορίες αναφέρουν διερευνητικές επαφές μεγάλου τουρκικού ομίλου που διαχειρίζεται εμπορικό και τουριστικό λιμάνι στην Αττάλεια και ένα λιμάνι κρουαζιέρας στο Κουσάντασι, ενώ ενδιαφέρον φέρεται να υφίσταται και από ισχυρό «παίκτη» της Γαλλίας. 

Πηγή: www.dealnews.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013