ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
ΙMIC 2013 - Τουρισμός και Γαστρονομία: Το επόμενο βήμα
Η συσχέτιση ενός προορισμού με τη γευστική εμπειρία είναι πλέον κυρίαρχο θέμα για όσους, σε κάθε γωνιά της γης, σχεδιάζουν στρατηγικές προσέλκυσης τουριστών.
Η καταγραφή των προϊόντων, των συνταγών και των υπηρεσιών που είναι το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση ενός γαστρονομικού χαρτοφυλακίου προωθείται συστηματικά, αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο. Το γεγονός όμως είναι ότι δεν αρκεί μόνο αυτό. Το φαγητό, το κρασί και τα άλλα τοπικά προϊόντα από μόνα τους, όσο καλά και αν είναι, δεν μπορούν να δημιουργήσουν τουριστική ζήτηση, εκτός εάν αντιπροσωπεύουν την ταυτότητα και τη μοναδικότητα ενός προορισμού.
Ο γαστρονομικός τουρισμός μιας περιοχής δεν είναι υπόθεση μόνο των εστιατορίων και τυχόν εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων, αλλά αφορά στο σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων και στο σύνολο του κλάδου τροφίμων, ποτών και των άλλων συναφών υπηρεσιών. Είναι βέβαια και υπόθεση των κατοίκων της περιοχής που θα πρέπει να στηρίξουν την προσπάθεια και να κατανοήσουν ότι το όφελος που προκύπτει αφορά συνολικά στον προορισμό. Προϋπόθεση της επιτυχίας είναι η κατανόηση των αναγκών και η εξακρίβωση των προσδοκιών του επισκέπτη που επιλέγει έναν προορισμό με κριτήριο τη γαστρονομική του απόλαυση και κυρίως τη σε βάθος γνώση των ιδιαιτεροτήτων αυτής της εκλεκτής πελατείας.
Το 9ο ετήσιο συνέδριο της καθιερωμένης σειράς IMIC θα πραγματοποιηθεί στις 17 και 18 Οκτωβρίου στη Σαντορίνη.
Στο IMIC 2013 θα επιδιώξουμε να προσδιορίσουμε και να συζητήσουμε για το απαραίτητο “επόμενο βήμα”. Η εμπειρία που αποκτήθηκε από την επιτυχημένη πορεία της πρωτοβουλίας “2013 Έτος Γαστρονομίας στη Σαντορίνη” θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη.
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013