ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ














Από το Blogger.








www.mygnto.gr(*)
του Αλέξη Σωτηρόπουλου, MSc
H νέα διαδικτυακή πύλη παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), παρουσιάστηκε την Παρασκευή. Με το νέο του site ο ΕΟΤ απαντά στις ψηφιακές προκλήσεις του διεθνούς τουριστικού περιβάλλοντος.
Μέσω της νέας διαδικτυακής πύλης (η οποία προς το παρόν λειτουργεί πιλοτικά), θα δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη της να μπορεί να οργανώσει τις διακοπές του πραγματοποιώντας την ηλεκτρονική κράτηση των ξενοδοχείων, των αεροπορικών εισιτηρίων κλπ.
Είναι αλήθεια ότι η μέχρι τώρα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ ήταν πολύ “φτωχή”, ξεπερασμένη και πολύ κατώτερη συγκρινόμενη με τα sites άλλων τουριστικών προορισμών.
Ωστόσο υπάρχει μια πολύ σοβαρή ένσταση. Η ηλεκτρονική διεύθυνση της νέας πύλης (www.mygnto.gr), δεν θυμίζει σε τίποτα Ελλάδα και ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης (www.gnto.gr).
Για να δούμε όμως τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν επιλέξει μερικές χώρες-τουριστικοί προορισμοί:
ΒΡΕΤΑΝΙΑ: www.visitbritain.com
ΓΕΡΜΑΝΙΑ: www.germany-tourism.de
ΓΑΛΛΙΑ: www.francetourism.com
ΙΣΠΑΝΙΑ: www.spain.info
ΙΤΑΛΙΑ: www.italiantourism.com
ΡΩΣΙΑ: www.russia-travel.com
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ: www.visitportugal.com
ΤΟΥΡΚΙΑ: www.tourismturkey.org
ΚΥΠΡΟΣ: www.visitcyprus.com
ΜΑΛΤΑ: www.visitmalta.com
ΣΟΥΗΔΙΑ: www.visitsweden.com
ΡΟΥΜΑΝΙΑ: www.romaniatourism.com
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: www.bulgariatravel.org
ΒΡΑΖΙΛΙΑ: www.braziltour.com
ΜΕΞΙΚΟ: www.visitmexico.com
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ: www.tourism.australia.com
Υπάρχουν βέβαια κάποιες χώρες που έχουν επιλέξει ηλεκτρονικές διευθύνσεις των διαδικτυακών τους πυλών, ανάλογες με αυτή του ΕΟΤ, όπως για παράδειγμα η Ιαπωνία (www.jnto-go.jp) και η Κίνα (www.cnto.org).
Ωστόσο θα ήταν προτιμότερο ο ΕΟΤ να είχε επιλέξει κάτι ανάλογο με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις xωρών της Ευρώπης που αναφέρθηκαν παραπάνω, όπως για παράδειγμα www.visitgreece.com.
Αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι αρχές του marketing μας διδάσκουν ότι η επιτυχία μιας ονομασίας εξαρτάται κατά πρώτον από το πόσο είναι ευκολομνημόνευτη και κατά δεύτερον πόσο παραπέμπει στο προϊόν που διαχειρίζεται, τότε η επιλογή του mygnto.gr σίγουρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή.
Ο Αλέξης Σωτηρόπουλος είναι δημοσιογράφος, Εργαστηριακός Συνεργάτης στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Πειραιά & καθηγητής στο ΙΕΚ Le Monde
(*) Τα αρχικά gnto σημαίνουν Greek National Tourism Organization, δηλαδή ΕΟΤ
24/05/2009