ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Έρχονται, βλέπουν και αγοράζουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα οι τουρίστες
Έρχονται, βλέπουν και... αγοράζουν -και μάλιστα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα- οι τουρίστες σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ).
Oι επισκέπτες - τουρίστες είναι πάντα δυνητικοί καταναλωτές κατά τη διάρκεια των διακοπών τους ανεξάρτητα με το χρόνο παραμονής τους στις τουριστικές περιοχές της χώρας μας. Κυρίαρχη επιλογή είναι τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα, ενώ όσον αφορά όμως στο πως συνδυάζουν τις αγορές τους παρατηρείται ότι δεν υπάρχει κάποια κυρίαρχη τάση.
Συγκεκριμένα, σημαντικό ποσοστό προβαίνουν σε αγορές σε συνδυασμό με κάποια δραστηριότητα στη φύση όπως π.χ. το μπάνιο στη θάλασσα καθώς και όταν βγαίνουν για φαγητό ή καφέ. Ένα μικρότερο ποσοστό τουριστών συνδυάζει την περιήγηση σε αξιοθέατα, χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και επισκέψεις σε μουσεία με τις αγορές του και τέλος ένα μικρότερο ποσοστό αλλά όχι αμελητέο της τάξης του 16% με τη βραδινή του έξοδο. Συμπερασματικά, φαίνεται ότι οι επισκέπτες/τουρίστες είναι πάντα εν δυνάμει καταναλωτές κατά τη διάρκεια των διακοπών τους ανεξάρτητα με το χρόνο παραμονής τους.
Τα παραπάνω διαφοροποιούνται, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΣΕΕ, σύμφωνα με τον τύπο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είδους του τουρισμού που έχουν επιλέξει. Έτσι, οι τουρίστες των all inclusive, συνδυάζουν με διαφορετικό τρόπο και διαφορετική συχνότητα αγορές και δραστηριότητες στις διακοπές τους. Δηλαδή οι καταναλωτές που διαμένουν σε πεντάστερα ή τετράστερα ξενοδοχεία κάνουν περισσότερες αγορές κατά την περιήγησή τους σε αξιοθέατα ή κατά τη βραδινή τους έξοδο ή γενικότερα στην έξοδο για φαγητό ή καφέ, ενώ οι τουρίστες των all inclusive συνδυάζουν τις αγορές τους με το μπάνιο στη θάλασσα ή δραστηριότητες στη φύση.
Σύμφωνα με την έρευνα της ΕΣΣΕ, κάτι παραπάνω από οκτώ στους δέκα τουρίστες είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν προϊόντα όταν έρχονται για διακοπές στην Ελλάδα.
Πηγή: www.skai.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τρίτη 25 Ιουνίου 2013