ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Mαθήματα τουριστικού μάρκετινγκ μέσω e - learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Εννέα διαφορετικά μαθήματα στοχεύουν να παρέχουν μια ολιστική ανάλυση των βασικών εννοιών και των σύγχρονων (τεχνολογικών) πρακτικών του μάρκετινγκ στον τουρισμό και σε επιχειρήσεις φιλοξενίας. Το περιεχόμενο όλων των μαθημάτων είναι έτσι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ενισχύει το θεωρητικό υπόβαθρο των επιμορφούμενων και να επικαιροποιεί τις γνώσεις τους με τις διεθνείς προκλήσεις και εξελίξεις. Για το σκοπό αυτό, η διδασκαλία όλων των μαθημάτων συνδυάζει την παροχή επιστημονικής γνώσης με την ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και μελετών περιπτώσεων.
Οι επιμορφούμενοι έχουν τη δυνατότητα και την ευελιξία να διαλέξουν οποιοδήποτε αριθμό και συνδυασμό μαθημάτων (χωρίς να έχουν καμία υποχρέωση να ολοκληρώσουν κάποιο συγκεκριμένο αριθμό ή ομάδα μαθημάτων) ανάλογα με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τους χρονικούς τους περιορισμούς.
Τα μαθήματα που προσφέρονται είναι τα εξής:
2. Διοίκηση επώνυμου προϊόντος στον τουρισμό και τη φιλοξενία
3. Διαχείριση ηλεκτρονικών καναλιών διανομής στον τουρισμό και τη φιλοξενία
4. Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
5. Ηλεκτρονικά Συστήματα Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών
6. Κανάλια διανομής τουριστικού προϊόντος
7. Έρευνα τουριστικής αγοράς
8. Επικοινωνία, προβολή και προώθηση στον τουρισμό
9. Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών
Τα μαθήματα απευθύνονται σε:
- απόφοιτους πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ, απόφοιτους μεταλυκειακών σπουδών, αλλά με εργασιακή εμπειρία (τουλάχιστον 2 χρόνια)
- επαγγελματίες - επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να επενδύσουν στον τουρισμό,
- εργαζόμενους σε επιχειρήσεις και οργανισμούς στον τουρισμό ή τη φιλοξενία
- άνεργους που θέλουν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις στον τουρισμό και τη φιλοξενία για μελλοντική τους απασχόληση στον κλάδο
Τα μαθήματα έχουν αναπτυχθεί και πραγματοποιούνται από διεθνώς αναγνωρισμένους καθηγητές ελληνικών και ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, όπως το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και το ΑΤΕΙ Αθήνας.
Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο, τους σκοπούς και τις διδακτικές εβδομάδες του κάθε μαθήματος (διδακτικής ενότητας): http://e-epimorfosi.aegean.gr/choosede
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013