ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ














Από το Blogger.








Αναταράξεις για τους ευρωπαίους αερομεταφορείς
Πέρσι, τρία ήταν τα δεινά που ταλάνιζαν τον παγκόσμιο αεροπορικό κλάδο: Ο καταστροφικός σεισμός και το τσουνάμι στην Ιαπωνία, η "Αραβική Άνοιξη" και το ακριβό πετρέλαιο. Φέτος, τα στοιχεία της φύσης ευτυχώς ηρέμησαν, η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί αρκετά στη Βόρεια Αφρική - μόνο η Συρία αιμορραγεί - και το πετρέλαιο φτήνυνε θεαματικά. Όμως, οξύνθηκε και επεκτάθηκε η κρίση χρέους στην ευρωζώνη. Και τα δεινά που φέρνει η ευρωπαϊκή κρίση φαίνεται πως θα κοστίσουν πολύ περισσότερα στους αερομεταφορείς και ιδιαιτέρως τους ευρωπαίους.
Πέρσι ο κλάδος στο σύνολό του ανέκαμψε το δεύτερο εξάμηνο. Και αρκετές ευρωπαϊκές εταιρείες στα τέλη του έτους έβγαλαν κέρδη. Φέτος οι ζημιές στην Ευρώπη αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισ. δολάρια. Και τα κέρδη του κλάδου στο σύνολό του να συρρικνωθούν αισθητά.
Δεν είναι λίγοι που προβλέπουν νέα λουκέτα αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη. Ήδη το πρώτο δίμηνο του 2012 "προσγειώθηκαν" ο ουγγρικός εθνικός αερομεταφορέας Malev και η Spanair, η τέταρτη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία της Ισπανίας.
Για φέτος οι κίνδυνοι που απειλούν περισσότερο τον παγκόσμιο αεροπορικό κλάδο είναι δύο: Η επέκταση και εμβάθυνση της ευρωπαϊκής κρίσης χρέους και η ενδεχόμενη ανάκαμψη των τιμών των καυσίμων. Βεβαίως θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι όσο επεκτείνεται και βαθαίνει η ευρωπαϊκή κρίση τόσο απομακρύνεται ο κίνδυνος να ξαναπάρουν την ανιούσα οι τιμές του πετρελαίου στις διεθνείς αγορές...
Πηγή: www.tanea.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012