ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Συνεργασία Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού - ΕΡΤ για την προβολή του τουρισμού
Η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού με την ΕΡΤ για την αποτελεσματικότερη προβολή της θετικής εικόνας της χώρας και του ελληνικού Τουρισμού στο εξωτερικό, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχαν η Υπουργός Τατιάνα Καραπαναγιώτη και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ Λάμπης Ταγματάρχης.
Στη συνάντηση αποφασίστηκε η ανάληψη δράσεων από την ΕΡΤ, με στόχο την προβολή της χώρας ως τουριστικός προορισμός, όπως:
Την προώθηση συνεργασίας με την EBU (Ένωση Δημόσιων Ευρωπαϊκών Ραδιοτηλεοπτικών Οργανισμών), προκειμένου να διανείμει από το δίκτυό της διαφημιστικά μηνύματα του ΕΟΤ σε ενδιαφερόμενους οργανισμούς – μέλη της.
Τη συνεργασία με το γαλλόφωνο κανάλι TV5, ώστε να επιτευχθεί η ένταξη διαφημιστικών μηνυμάτων του ΕΟΤ στο πρόγραμμά του.
Το αίτημα προς το πανευρωπαϊκό τηλεοπτικό δίκτυο Euronews – του οποίου η ΕΡΤ είναι ιδρυτικό μέλος – για την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων του ΕΟΤ, με προνομιακή χρέωση.
Την ένταξη διαφημιστικών μηνυμάτων του ΕΟΤ στο πρόγραμμα της ERTworld, καθώς και των ραδιοσταθμών "Φωνή της Ελλάδας" και "ΦΙΛΙΑ".
Την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και banners στην ιστοσελίδα, το WebTV, καθώς και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter) της ΕΡΤ.
Πηγή: www.tovima.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τρίτη 5 Ιουνίου 2012