Από το Blogger.








.

Πολύτιμο για τις επιχειρήσεις το "πράσινο" marketing



Αύξηση της οικολογικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή, η οποία εκδηλώνεται μέσα από ένα σύνολο φιλικών προς το περιβάλλον συμπεριφορών, κατέγραψε η ετήσια έρευνα του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα: «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».
Όπως τόνισε ο καθηγητής Γιώργος Αυλωνίτης: «Τα αποτελέσματα της έρευνας φέτος επιβεβαιώνουν τον κανόνα που ισχύει σε παγκόσμια κλίμακα: ότι το Πράσινο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για διαφοροποίηση, ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και καλλιέργεια σχέσεων με τον πελάτη. Όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου δραστηριότητας, οφείλουν, μπορούν και αξίζει να ασχοληθούν με το πράσινο μάρκετινγκ. Οφείλουν γιατί ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος και μπορούν γιατί, αντίθετα με ό,τι πιστεύεται, τα περιβαλλοντικά ζητήματα δεν είναι περίπλοκα, δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις και μεγάλες δαπάνες».

Πηγή: www.imerisia.gr

Σημείωση e - TRAVEL NEWS:

Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των ξενοδοχείων ιδιαίτερα στο εξωτερικό που εφαρμόζουν περιβαλλοντική πολιτική, συνεχώς αυξάνεται. Τα λεγόμενα "πράσινα ξενοδοχεία" με αυτό τον τρόπο, εκτός ότι εξοικονομούν χρήματα στον ιδιοκτήτη, εξοικονομούν φυσικούς πόρους στο περιβάλλον, αλλά και προωθούν την οικολογική συνείδηση στους πελάτες τους.
Άλλωστε δεν είναι λίγοι οι τουρίστες που είναι περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι και προτιμούν επιχειρήσεις που εφαρμόζουν προγράμματα ανακύκλωσης, χρησιμοποιούν φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα ή έχουν λάβει πιστοποίηση περιβαλλοντικής διαχείρισης όπως είναι το ecolabel.

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Κυριακή 3 Ιουνίου 2012