Από το Blogger.








.

Πέντε νέα σποτ του ΕΟΤ προβάλλονται από το Travel Channel



Ο λαμπερός ήλιος, το μεσογειακό κλίμα, η ελληνική κουζίνα, οι καταπληκτικές παραλίες, τα μοναδικά μνημεία αλλά και η αυθεντικότητα των κατοίκων ρίχνονται στη μάχη για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών. Η νέα διαφημιστική εκστρατεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) ξεκίνησε στις 14 Μαΐου και περιλαμβάνει πέντε σποτ, διάρκειας ενός λεπτού το καθένα, τα οποία θα προβάλλονται από το Travel Channel για τους επόμενους τρεις μήνες. Το διεθνές ταξιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο θα "παίξει" συνολικά 910 φορές τα μικρά φιλμ σε όλες τις χώρες στις οποίες εκπέμπει στην Ευρώπη –ανάμεσά τους η Βρετανία και η Γερμανία- αλλά και στη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε Θεσσαλονίκη, Πήλιο, Βόλο, Μετέωρα, Ζαγοροχώρια, Κέρκυρα, Αθήνα, Σαντορίνη και Κρήτη, καθώς ο ΕΟΤ έκρινε ότι τα συγκεκριμένα μέρη αποτελούν τους ιδανικούς προορισμούς, που αναδεικνύουν την ποικιλία των τουριστικών επιλογών.
Η βασική διαφορά της συγκεκριμένης καμπάνιας έγκειται στη διάρκεια των κλιπ. Οι προηγούμενες παραγωγές περιορίζονταν είτε σε τηλεοπτικά σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων, είτε σε οδοιπορικά των τεσσάρων λεπτών, όπως το You In Greece. Το νέο υλικό όμως, διαρκεί ένα λεπτό.
Η συνεργασία με το Travel Channel ξεχωρίζει και για ακόμα έναν λόγο. Απευθύνεται κυρίως στους late-bookers, λόγω της χρονικής περιόδου που προβάλλεται (Μάιος, Ιούνιος, αρχές Ιουλίου) και επιχειρεί να τους πείσει να προτιμήσουν την Ελλάδα για τη φετινή τους καλοκαιρινή απόδραση.

Πηγή: www.tovima.gr

Αλέξης Σωτηρόπουλος - Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012