ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ














Από το Blogger.








"Ναυμαχία" για το λιμάνι κρουαζιέρας στο Φάληρο
Αναταράξεις προκαλεί η πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην κατασκευή λιμανιού κρουαζιέρας στο Φάληρο. Στον πόλεμο επιχειρημάτων που έχει ξεσπάσει για το αν πρέπει να γίνει - ή όχι - το νέο λιμάνι, οι πολεοδόμοι θεωρούν ότι η κατασκευή του θα είναι επιζήμια για τη σχεδιαζόμενη ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, οι δήμοι κάνουν λόγο για κήρυξη πολέμου, ενώ υπάρχει ανησυχία στον εμπορικό κόσμο του Πειραιά ότι θα πληγεί άμεσα η αγορά της πόλης.
Από την άλλη, οι επαγγελματίες του χώρου της κρουαζιέρας υποστηρίζουν ότι ο Πειραιάς έχει σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα με αποτέλεσμα να καθυστερούν τα πούλμαν που μεταφέρουν τους τουρίστες στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης. Ακόμα συχνά λόγω της μεγάλης κίνησης στο λιμάνι καθυστερούν τα κρουαζιερόπλοια να δέσουν στο μόλο.
«Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Πειραιάς είναι το κυκλοφοριακό. Έτσι, με την κατάσταση που επικρατεί - δρόμοι μποτιλιαρισμένοι - δεν υπάρχει ταχεία πρόσβαση για το αεροδρόμιο, την εθνική οδό και τη λεωφόρο Συγγρού, για να επισκεφθούν οι τουρίστες την Αθήνα και την Ακρόπολη», επισημαίνει ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας Μιχάλης Λάμπρου.
Παράλληλα η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά (ΟΛΠ) είναι ένα βήμα πριν από την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την επέκταση της προβλήτας κρουαζιέρας στην ακτή Θεμιστοκλέους από 11 θέσεις που διαθέτει σήμερα σε 17. Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με ορίζοντα κατασκευής τα τέσσερα χρόνια. Το κόστος είναι 230 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 190 εκατ. ευρώ αποτελούν κοινοτική συμμετοχή.
Πηγή: www.tanea.gr
Αλέξης Σωτηρόπουλος - Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013