ΘΕΜΑΤΑ
- ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- ΑΡΘΡΑ
- ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
- ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ - ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
- ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ - ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ)
- ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ
- ΕΡΕΥΝΕΣ - ΜΕΛΕΤΕΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ - ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ - YACHTING)
- ΚΑΖΙΝΟ
- ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ - ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ - ΚΑΜΠΙΝΓΚΣ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ)
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - CAR RENTAL - ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - ΚΤΕΛ - ΤΑΞΙ)
- ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- ΞΕΝΑΓΟΙ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ - ΚΥΠΡΟΣ)
- ΠΡΟΣΩΠΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - INTERNET ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ (ΑΦΙΞΕΙΣ - ΕΣΟΔΑ)
- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΟΤ
- EDITORIAL
- MARKETING - ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Από το Blogger.
Γιατί μόνο δύο προτάσεις για το Makedonia Palace…
του Αλέξη Σωτηρόπουλου, MSc
Το ΙΚΑ, ο ιδιοκτήτης του Makedonia Palace (φωτογραφία), ζητούσε στο διαγωνισμό για τη μακροχρόνια ενοικίαση του ξενοδοχείου ελάχιστο μηνιαίο ενοίκιο 137.500 ευρώ και ποσοστό επί του ετήσιου κύκλου εργασιών που μπορεί να φτάσει έως και 12% (για τζίρο από 7 - 11 εκατ. ευρώ). Τα ποσά είναι πολύ υψηλά αν λάβουμε υπόψη την οικονομική κατάσταση.
Γιατί δεν κατέθεσαν πρόταση μεγάλες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων;
Οι διεθνείς αλυσίδες (Hyatt, Starwood, InterContinental, Marriott, Hilton), αναπτύσσονται παγκόσμια με τα συμβόλαια διαχείρισης (management contracts). Δηλαδή όταν ένας ξενοδόχος δεν έχει τις γνώσεις ή την επιθυμία να διαχειριστεί το ξενοδοχείο, τότε μπορεί να το αναθέσει σε κάποια ειδικευμένη εταιρεία με management contract. Η εταιρεία διαχείρισης αναλαμβάνει όλα τα λειτουργικά έξοδα του ξενοδοχείου, κρατάει την αμοιβή της (management fees) και αποδίδει το υπόλοιπο από τα έσοδα στον ιδιοκτήτη. Από τη μεριά του ο ιδιοκτήτης είναι υποχρεωμένος να προμηθεύσει την ξενοδοχειακή εγκατάσταση (γη, κτήρια, έπιπλα, κεφάλαιο κίνησης) και έχει την πλήρη νομική και οικονομική ευθύνη του επενδυτικού σχεδίου.
Επομένως η εταιρεία που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο θα λάβει την αμοιβή της ανεξάρτητα από τα οικονομικά αποτελέσματα (κέρδη ή ζημιές). Αυτό σημαίνει ότι δεν αναλαμβάνει κανένα ρίσκο και σε περίπτωση που η διαχείριση του ξενοδοχείου «δεν πάει καλά», ζημιωμένος θα βγει μόνο ο ιδιοκτήτης του ακινήτου…
Με αυτό τον τρόπο αναπτύσσονται οι διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων, άρα δεν πρέπει να μας προκαλεί απορία γιατί δεν ενδιαφέρθηκαν για το Makedonia Palace...
Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013